Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 08.06.2006.

Wahrheit oder Pflicht?

istina ili izazov
istina
svađe
laži
suze
psovke
mržnja
sati
dani
tjedni
godine
davno zaboravljene stvari vraćaju se na vidjelo
sve su budi
raspada se
šutnja
riječi
šutnja
šutnja
šutnja
šutnja
šutnja

koliko se god više udubila u problem, to manje znam riješenje...
do neke granice trpim određene stvari, do neke granice... a onda kap prelije čašu...

wieviele tränen hast du?

u razredu nas ima osmero, od tih osam sedam cura, što želi reći da ima još jedan dečko... s kojim smo se jučer posvađali... razlog?
sve je krenulo u djetinjoj svađi, tipa ivica i marica, zaljubljeni par... što je preraslo u mržnju, svađu....
ma ljudi moji, jebala vas ljubav... još pogotovo, ako ste toliko djetinjasti da se uvrijedite zbog takvih bezveznih stvari da se ljud i zezaju na račun te emocije...
ok je zezanje, do neke normalne granice, ali kada netko pretjera, onda je to več previše! i da, krive su obje polovice jer su oboje toliko djetinjasti da su našli zezati jedne druge! mislim ono, takvo što se radi u 5. osnovne!
onak, nenormalno.. ne znam, možda sam ja popizdila ili nešt drugo, ali hey! ako se netkome netko sviđa, pa to se onda ne ispisuje na ploču ili dere na hodniku!
kao što rekoh, do neke normalne granice je to sasvim u redu, ali što je previše to je previše! i na kraju svima postane dosadno, simpatije su več davno prošle, a te gluposti ostaju.. mislim stvarno, i zbog toga se ljudi svađaju... ma pobit ih sve... onak, ma nemoš mi to radit.. šta sad mene briga tko je skim, zašto, kako, koliko, ma daaaj.... to je sasvim privatna stvar, ako kažeš nekome, opet tvoja stvar, a ako to taj netko proširi, pa nađi si druge prijatelje i slijedeći put bolje kontaj kome ćeš povjeravati svoje male tajne... i zbog toga se svađati! mislim, stvarno, još sada za kraj godine, svi živčani ko stoka...onak, puknut će, stalno uče i svi ti shitovi, pa su onako totalno pissed up...
i tako, došlo je i do te svađe, rat ruža!
onako, odvratno, ljigavo...najniža razina svega što čovjek može zamisliti.. letile su riječi tipa kurva i peder, i onako, sasvim nevjerojano...u jednom trenu je još sve ok, a onda pukne film!
ne bi ni meni bilo svejedno da se sada moram svađati sa 7 osoba odjenom... ali ipak...
mene nije briga za njihove gluposti, kod mene je nešto drugo prelilo čašu, a to sa kurvanjem je več poplava... kako možeš nekome s kim ideš več više od godine u isti razred reću kurva? a nisu ni oni anđelčići, dali su doprinos sa "pederu"...i sličnim
no, kao što rekoh, to je samo stvar koja je prelila čašu, još pred nastavnicom....
stvar koja mene iritira je onaj prst na sredini ruke... što god liku loše rekla, odmah hoppa, evo ga... pa mislim stvarno, onako, drugima bih slomila prst! a bilo je i još nekih stvari zbog kojih bi svaki drugi lik dobio toliku pljusku da bi mu se glava okrenula...a njemu je to več postala navika... neće mene više nitko sramotiti pred nastavnicima, sad mi je toga dosta... ako ja ne govorim ništa, onda nek me ne uvlače u svoje igrarije!
mislim, lik je onako, ok, da se s njim normalno pričati i zezati, zabavljati sve to, ali ipak... ne znam, mislim da mu previše dopuštamo u ovom ženskom razredu...
mislim, onako, ok, frendovi i sve to, ali škodi i kada se pretjera s dobrim stvarima....
ne znam što mu je u glavi, jučer je tako izašao iz učionice, ne rekavši ni bok, nego zbogom.... koma...
a danas, dolazi sav neki mljuf, onako, nije ni htio prići, drži udaljenost 2 metra!
a profesori naravno sve kontaju, a onda još bilo i suza... mislim stvarno, koliko god boli, koliko god je loše...imaj toliko ponosa da ne plačeš u javnosti...
ne znam što mu je u glavi, mislim da očekuje da mu se svi fino ispričamo... danas se derao na sve koji bi mu rekli i riječi.. ja naravno nisam, boli me briga... i onda još kaže kakve mi stvari govorimo njemu iza leđa. pa isuse, kakve bih imala koristi od toga! ne govorim mu iza leđa, sad sam mu rekla u facu što mislim... a sad više ne znam što da mislim....
onako, da, žao mi ga je i sve to, ali sam pretvrdoglava da bih ja sad tu izigravala neku griješnicu ili koji kurac.
a što je najjače, kao što rekoh, profe sve skontaju, pa sad ispada da su cure neke furije ili što god, koje su napale jadnog dečkića....
ma prekrasno...
več mi je svega dosta i stvarno ne znam što da mislim...
onako, da, recimo, pomagao nam je za neke testove, odgovaranja, da, priznajem je... ali to ne opravdava neke stvari koje on radi...
možda on nema ponosa, ali ja zato imam i neću dopuštati da mi netko pokazuje srednjak svako malo kada bih nešto rekla što mu se ne sviđa....
i stvarno, ne znam gdje je rješenje, jer se sad hoće ispisati iz škole... "putevi su nam se razišli" kako je on rekao... a i inače stalno priča kako nema prijatelje i tak te gluposti, pa mislim stvarno, hello!
i zbog jedne gluposti ispisati se iz škole, mislim stvarno, a sam je rekao kako voli ići u ovu školu, možda jedina osoba koja to misli ozbljno...
ali neće prihvatiti da nema pravo!
svatko okreće istinu kako se to njemu sviđa, a na kraju se sve izgubi, zamuti, te ostane samo sjećanje: jednom davno, netko me povrijedio, zbog čega, nemam pojma, ali zato još uvijek ratujem.... nešto u tom stilu
ljudi več zaborave zbog čega su se posvađali, samo vode rat, kako bi se ponovno svađali, kako bi se ponovno mrzili, kako bi se ponovno ponižavali...
mislim, da se vratim na jučerašnju svađu, ne bi ni meni bilo svejedno da sad pun kurac ljudi krene na mene, pa ne bi.... mislim da bih se i ja rasplakala ili tako nešt.. ljudi kojima vjerujem, onako, odjenom su protiv mene...
nije trebalo ispasti tako, ali kada je lavina več krenula, nije ju se moglo zaustaviti....
i tako, na kraju, nadam se, čisto se nadam, da će se sve smiriti do sutra, do novog jutra, i da će sve biti kao prije...
jer ja sam rekla svoje, bilo, prošlo...
da bude kao prije...ali kontam da neće
prevelika histerija je proizašla iz svega toga, i sad je več preveliko da bi se moglo ispraviti ili zaustaviti, ako ne danas, sutra će več cijela škola znati što je bilo u mom razredu...
neki će se žaliti, neki će se smijati...a mi ostajemo na mjestu....
i ja se čisto nadam da je pročitao ovo, jer, pričati se ne može s njim.....

(slika koja mi je po novijem i na zaslonu mobitela:)
Image Hosted by ImageShack.us

toliko zasad o tome, xoxo
- 17:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>