Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

srijeda, 07.06.2006.

da te vijam?

dakle, opet nova pozadina.. ne znam što mi je, sad bi stalno nešt mijenjala... a kontam da mi je tekst totalno nečitljiv :(
onak, ne znam, imala sam neku tamo ideju u glavi, ali ovo što sam napravila je onak, ne znam, ne sviđa mi se.. glavni razglog tome ne sviđaju je to da nisam mogla povečat sliku, pa se ponavlja sa strane... a pošto to totalno blesavo izgleda, morala sam opet postaviti pozadinu u boxu burninmad
i sad to tak izgelda, aaaaaaaaaaa
ma koma, onak, da mi stari nije izbrisao onaj neki program, sad bih imala savršenu sliku! ne bi trebala taj box, nego bi se vidjela samo crvena slova, krvavo crvena...
onak, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
napravila sam si novi logo, onak, ne znam...baš mi fali onaj moj program :(
pokušavala sam sliku smanjiti na netu, al sva se neka iskockala, pa ju sad ne mogu postaviti kao logo...cmizdr

Image Hosted by ImageShack.us

no, dobro, dosta tehniciranja za danas....
kao inače, več dugo nisam, prvo da pojasnim naslov :)
ma ne ću ja nikoga povijati u smislu trčim za nekim s mesarskim nožem, nego je ovoga puta riječ o onoj gramatičkoj pojavi kada starijim osobama kažete "vi", tipa, mogu li vam pomoći, kako ste, gospodine xy, kolega ovo ste super napravili...
u biti, drugo lice množine, samo što to kažete jednoj osobi... bolesno, ali takva su pravila...
po principu se tako obraća profesorima i tak tim ljudima, a u "davna vremena" su se djeca tako obraćala roditeljima (moj stari to dan danas radi)...
no, sad postoji takvo jedno pravilo da se djeca (tj. ja) trebaju obraćati tako i prema ljudima starijima od njih samih. e sad, kontam si ja, onak, ja tu pričam s ruljom koja ima čak i po 20 godina, a jednostavno im kažem "ti" kao da su moja generacija... mislim, onak, ne znam, ima ljudi koji takvo što ne očekuju "ipak smo svi mladi", a ima i endema koji te čudno pogledaju ako im ne izkažež potrebno poštovanje... onak, i sad si ja mislim, issse božji, onak, zar bih ja sad svima trebala govoriti "vi"?
"znate gospođice xy, meni se jako svidio vaš prošli post, i zaista mi je drago što ste ostavili komentar na mom blogu"
ili
"gospodine yx, te slike su vam zaista predivne. gdje ste ih našli?"

onak, ne znam, jednom sam imala recimo problema s tim da sam jednom liku rekla "vi", a ovaj skoro pošizio. inače lik ima 30 godina, i radi u mojoj školi, i onak, bilo mi je sasim normalno da mu govorim "vi", na što su me svi čunod gledali...

dakle, narode prosvijetlite me, da onak, vama matuzalemima govorim "ti" ili da vas vijam (mesarskim nožem rofl)
i tak, pozzzzzzz, svima i xoxo

post scriptum: kontam da mi je nešt kusur novih ljudi ostavilo one klasične komentare, pa kad budem imala nešto kusur vremena, budem malo proučila sve to blogove ;)

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>