Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 29.05.2006.

on the other side

zamislite da padate... s neke ogromne visine, ne vidite tlo..
pali ste, skočili, netko vas je gurnuo, postaje svejedno..
samo padate, padate..
satima, mjesecima, godinama....
i polako, na početku sasvim neznatno, gubite svari...
ispadaju vam iz ruke, a vi samo bespomoćno gledate za njima...

htjela sam graditi kulu do neba, ali sam ipak kažnjena za svoju pohlepu....
htjela sam sve, a sad mi ispada iz ruku....
u glavi mi je babilon, ali više nije važno...
nije važno....
padam,
padam,
sve bliže tlu,
sve se više gubim....
i odjenom, voda, gusta, mutna, crna...
nema više ništa materijalnog što bi moglo odlepršati na vjetru...
na površini vode,
polako se utapam...
voda mi prolazi kroz prste, gledam u nebo...
koliko sam samo padala..
nema više ni neba, sve se utapa u crninu...
gušim se, tonem sve dublje i dublje, nema više....

savršeni se svijet urušio do temelja...
i nema tog čovjeka koji će ga ponovno sagraditi...
koji će zaustaviti pad...
koji će izvući mrtve iz vode....

Image Hosted by ImageShack.us
- 17:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>