Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

petak, 27.01.2006.

Hell-o!

ah, obožavam ovaj izum...konačno mogu stavljati slike onako kak treba, kao što rekoh, trenutno sam happy...a još nešto što me čini happy je da sam danas dobila nekoliko CD-ova, od kojih je jedan, band za koji u principu nikad nisam čula, zovu se Murderdolls. jesus, što je sto super!!

marilyn manson with the album "antichrict superstar" + a lil' bit punk = murderdolls

jao, što su dobri...ne mogu prestati slušat pjesmu "twist my sister"....

jedna mala slikica, za Anu (pošto mi je ona dala taj CD):

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je jedno, drugo, danas sam gledala kako neke tamo knjige kako bih mogla naučiti svirati gitaru i...NEMA! mislila sam da ću pasti, stvar je u tome da ima nekih tamo udžbenika i kojekakvih stvari, no mislim da je to več za malo naprednije od onih koji ne znaju ni kako da gitaru drže u ruci...
to me malo "ubediralo"... stara je našla neke instriukcije, ali se plaćaju 55 kune i 40 (!) lipa na sat! sam da mi je znati odakle su izvukli tih 40 lipa....čudaci
dakle, nemam pojma kako ću naučiti svirati, no smislit ću nešto, u knjižari su rekli da će sljedeći tjedan dobiti takve neke knjige za luzere poput mene...no kao što rekoh...makar crkla, naučit ću...
pitala sam čak i u antikvarijatu, nemaju ništ :( a tamo me inače jako vole, hehe...
ljudi moji, nikad ne bi povjerovali kako je antikvarijat super stvar! na riječ "antikvarijat" svi odmah pomisli na neke tamo stare i prašnjave knjige, ne nekakve stare stvari koje u biti nisu potrebne nikome, no to zaista nije tako! u ovom mom voljenom, jedinom i neponovljivom antikvarijatu "Ezopu" ima svega što god mi srce zaželi-od horrorca do klasičnih knjiga, ima svega. a da ne pričam o CD-ovima! nikada ne bi povjerovali, ali u tom antikvarijetu ja kupujem CD-ove po 60-70 kuna! originale i jedva korištene, a u CD shopu su mu duplo toliko... a glazbe ima svakakve, od Mozarta, Tristanie, Green Day-a do kojekakvog domaćeg smeća aka narodnjaka i kojekakvih hrvatskih izvođača aka smeća... mislim da je to zaista cool stvar, ako ti se ne sviđa neki cd ili knjiga, odneseš tamo, dobiš pare, a neko sretan što konačno može kupiti taj cd ili knjigu za povoljnu cijenu...obožavam tu trgovinu, a oni obožavaju mene-donosim mušterije, hehe ženska mi uvijek da neki popust jer stalno visim tamo ;)

no toliko za sad, prsti će mi otpasti od hladnoće

xoxo

Image Hosted by ImageShack.us
- 16:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>