Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

ponedjeljak, 23.01.2006.

hell-o narode!!

dakle, svima još jendom pozdrav....

ne znam kako bih započela ovu poruku, jer mi je ovo več drugi pokušaj (prvi se netragom izbrisao)

mislim da je ovaj blog zaista sjajna stvar, iako ne znam koga uopće zanima svo ovo smeće što ja tu pričam...mislim o.k. mogu pisati, pa će se to i objaviti na netu, no koga to zapravo u biti zanima? čitati što neka tamo anomimak piše po netu? pa ne bi se ni meni dalo, iako po novijem čitam možda i više nego što bi bilo pametno, dobro...

nisam još nikada pisala ovakav blog ili što li je ovo više, nisam ih u biti nikada ni čitala, ovo mi je samo tako zanimljivo, ne znam koliko će još ostati....

ne znam o čemu bih zapravo pisala, što bi moglo biti znaimljivo ili uopće čitljivo.... znam da ima puno gramatičkih i pravopisnih grešaka, i bit će ih još na milijune, jer, s jedne strane ne znam pisati s 10 prstiju onako kako treba, nego tu tipkucam slova što zaista izgleda komično, no barem sam se več uvježbala i u tome :) s druge strane, nisam baš najbolja u gramatici, iako bih kasnije htjela ići na novinarski fakultet...no ne vjerujem da će me uopće primiti....takvog luzera kao mene..... nadam se da nije nikome bed što ne koristim velika slova, to mi je samo dodtatna blamaža :)

o čemu sam zapravo htjela pisati u ovome blogu?

pa u biti o stvarima koje me zanimaju, o mojoj voljenoj glazbi bez koje ne vjerujem da pi poživila i minutu, stalno ju slušam i kada smijem i kada ne :) no inače sam čista štreberica, pa naravno ne slušam na nastavi....

dakle, to bi bilo to za danas, kao prvi "post", stavit ću koju sliku (barem ću pokušati), možda bude čak i znaimljivo....

xoxox
- 15:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>