srijeda, 09.07.2008.

Nova ja,novi post.Razvila sam malo zdraviji odnos prema hrani.I dalje jaaako zelim jaako smrsaviti,ali ona vise nije drzavni neprijatelj broj jedan.U zadnje sam vrijeme jela kao pred smrt.Strpala sam u sebe svasta,kao da je to zadnji put da sam ista okusila.Ne znam sto mi je doslo.Nadam se da ce se vratiti ona blazena vremena kad mi se hrana gadila.Zapravo jos mi se gadi,ali mi je istovremeno nekako primamnjiva,bas zato sto znam da ne smijem.
Vracam se ani,vracam se mii i briga me za ostalo,briga me za posljedice.Pocinjem novu dijetu.Gornji limit:500 kalc.Evo i bodovne liste:

0 kalc = + 8 bodova
do 300 kalc= +5 bodova
do 500 kalc= +1 bod
iznad 500 kalc= -6 bodova
iznad 700 kalc=-15 bodova
iznad 900 kalc=-30 bodova
-1 kg=+ 8 bodova

Ako zelite,podite samnom na izazov,zajedno je lakse.Ako ne,ne morate jer ovo je ipak lista krojena kako meni pase.


00:02 | Komentari 8 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.