surovi pankovi online!

utorak, 11.10.2005.

astma vs. death disco - 1:0

e ovako. unaprijed se ispricavam svima koji su kupili kartu za vecerasnji koncert u SCu radi nas (ako takvi uopce postoje) i organizatoru, ali smo morali otkazati u zadnji cas (afrirampo svira, mi ne).
a evo zasto:
probudio sam se u 5 a.m. i ustanovio da danas nisam dobar u disanju. ajde, desavalo se i prije, malo ce biti teze pjevati, ali what the heck... nakon par sati sam postao jos gori disac i digla se panika, ali dobri tigar na tipke je savjetovao uzimanje ventolina. dok sam otisao po ventolin i vratio se skuzio sam da je disanje postalo skoro nemoguce pa sam pozvao hitnu (reko, da ne riskiram s ovim, radije nek oni meni zabibere nesto intravenozno pa da sam miran za sva vremena). vraga, dosli hitnici, zabiberili iglu a umjesto da se disanje popravi meni se zacrnilo pred ocima.
kad su vec tu bili odlucili su me odvesti na jordanovac, gdje su zabiberili jos igala, izvadili par kanti krvi i dali mi da pusim bong od mentola. bar tako izgleda. a gutanje krede pred rengenom je definitivno najneugodina stvar koju sam radio kod lijecnika poslije brisa nosa.
i eto nakon pola dana detaljnih pregleda mislili su me zadrzati jos koji dan gore, ali su me ipak pustili i uvalili terapiju a meni se jos manta od mighty igle + dodatno bolujem sto nema rokenrola veceras ali javno obecavam zagrepcanima da cemo dogovoriti neki koncert asap.

narantxa.

EDIT: slika... :)
slikao knez bučimir
- 15:19 - komentiraj! (13) - isprintaj! - #

<< Arhiva >>