< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne

Opis bloga

Ovaj blog ovako ima u gornjem lijevom kutu slikicu, onda ima kalendar pa linkove, onda isto negdje pise komentari hoces iliti neces, u sredini su postovi a na dolje i desno su neke strelice, i onda jos ima slikica i gore je plava crta i ovo je blog osobe koja bi ubijala druge ljude, iz zabave, dosade ili zato sto nisu zavezali cipele kako spada ^_^.

Linkovi

Chapel of Sacred Mirrors ovisno o vasoj inteligenciji ova stranica ce vam biti sve bolja i edukativnija

TULŠED interact, pigs

Moj uzor

MSI U mocvari u cetvrtak. Imao netko kartu? Ne? To vam je kad neznate sha je glazba.

Mjuzika

Mjuzika ima svoj box lol.

The Cruxshadows <3 <3
Tool <3 <3
Mindless Self Indulgence <3 <3
My Chemical Romance <3
The Misfits <3
Apoptygma Berzerk
Zombie Girl
AngelSpit
Assemblage 23
Colony 5
Neuroticfish
Funger Vogt
Girls Under Glass
Deine Lakaien
God Module
Combichrist
Aural Vampire
Ayria
Clan of Xymox
Gothminister
HIM <3
Placebo <3
From First to Last
[From fags to lesbians ^^;]
Alesana [oni ce jednom vladat svetom..
yeah right] <3
Asian Kung Fu Generation <3
Ashbury Heights <3
Pearl Jam
Marilyn Manson
Walls Of Jericho
Joy Division
Jamiroquai [Gaara of the Funk]


Sidhe

Scolex


My Gaara


The Teacher


The Shmex


The Bunny [Nailbunny :Đ]


The Idol


The Saint


The Enemy

YA RLY.

The Divine



The Mad


The Genious


The Art


The Anime


The Comic


The Beauty


The Invader


The Love


..
...

nedjelja, 02.12.2007.

SMrt ukrATKo

Mrzim djecu. Malu djecu, vec sam na cisto da jedino necu mrziti svoje cedo. Iako ce i to tesko ici. Ne znam jednostavno se ne mogu prisiliti da ih grlim//diram//gledam. Uzas. Uglavnom dode mi dijete od prijateljice moje mame. I blah blah dosaduje.. i vidi mi wallpaper [dole naveden]. ''A sha je tom decku?'' Kao da me je ubola nozem u srce. Zamislite objasniti nekome sha je to smrt... Iskreno meni smrt ne pada tesko, moja smrt. Ali bilocija tuda smrt.. uzas. One dvije curice sha su pocinile samoubojstvo.. i sha dobiju? Nepotpuno ime u novinama! Jer sram je ubiti se, jel tako, crvi? Kao da su se one ubile jer im je bilo lijpo i drustvo je obracalo paznju na njih. I jos su rekle da ce se ubiti i nikoga nije bilo briga. Pouka price, pitate se? Adolescenti su jako povodljivi! A ne to, da trebamo obracati vise paznje, da trebamo pricati s mamom, tatom, prijateljima, bilo kome ako imamo takve misli! Sramota, ni smrt nije dovoljna da cudovista dignu svoj nos dalje od vlastitih interesa! Ali moram priznati da sam se nasmijala na crnu kroniku- pjesaka su prvo pregazili, a onda ga u pet puta raskomadali ^^. Heheh.. kako li samo gledaju ispred sebe cak i u doslovnom smislu. Strasno, da citiram vrlu profesoricu iz gimnazije.




Druga stvar, pitalo me to dijete: ''A ovo su tvoje prijateljice na slici?'' uzimajuci sliku. Slika je bila iz prvog osnovne... ''Ne.. samo jedna.'' covjece doslo mi je da zaplacem, kako vrijeme brzo prolazi i samo odnosi ostavljajuci samo uspomene i bol. ''Mislila sam da je ta musko.'' rekla mi je smijuci se. ''Ma sad je puno ljepsa..'' i odjednom sva ta sjecanja su otisla, i bilo mi je drago da me je podsjetila. Jedino zbog toga cu [malo] cijeniti djecu. ^_^. ... ..

- - 21:46 - Waste time (5) - Be special - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.