< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari aha/ne

Opis bloga

Ovaj blog ovako ima u gornjem lijevom kutu slikicu, onda ima kalendar pa linkove, onda isto negdje pise komentari hoces iliti neces, u sredini su postovi a na dolje i desno su neke strelice, i onda jos ima slikica i gore je plava crta i ovo je blog osobe koja bi ubijala druge ljude, iz zabave, dosade ili zato sto nisu zavezali cipele kako spada ^_^.

Linkovi

Chapel of Sacred Mirrors ovisno o vasoj inteligenciji ova stranica ce vam biti sve bolja i edukativnija

TULŠED interact, pigs

Moj uzor

MSI U mocvari u cetvrtak. Imao netko kartu? Ne? To vam je kad neznate sha je glazba.

Mjuzika

Mjuzika ima svoj box lol.

The Cruxshadows <3 <3
Tool <3 <3
Mindless Self Indulgence <3 <3
My Chemical Romance <3
The Misfits <3
Apoptygma Berzerk
Zombie Girl
AngelSpit
Assemblage 23
Colony 5
Neuroticfish
Funger Vogt
Girls Under Glass
Deine Lakaien
God Module
Combichrist
Aural Vampire
Ayria
Clan of Xymox
Gothminister
HIM <3
Placebo <3
From First to Last
[From fags to lesbians ^^;]
Alesana [oni ce jednom vladat svetom..
yeah right] <3
Asian Kung Fu Generation <3
Ashbury Heights <3
Pearl Jam
Marilyn Manson
Walls Of Jericho
Joy Division
Jamiroquai [Gaara of the Funk]


Sidhe

Scolex


My Gaara


The Teacher


The Shmex


The Bunny [Nailbunny :Đ]


The Idol


The Saint


The Enemy

YA RLY.

The Divine



The Mad


The Genious


The Art


The Anime


The Comic


The Beauty


The Invader


The Love


..
...

nedjelja, 25.11.2007.

Njuz Fleš et WTF is wrong with me

Update mali... Hmm u skoli.. pa sve je dobro doslovno dobro nekada i vrlo dobro a rijetko kada odlicno no u zdanje vrijeme nedovoljno iz matematike i dovoljno iz latisnkog [Terra Terrae -f.]. Bijah zamoljena os strane profesorice iz hrvatskog da se pridruzim nekom natjecaju Goranovo proljece i napisem deset pjesama. Ja onako ajd dobro ^^. Ja i pjesme lol. A ne volim pjesme i ljude koji ih pisu su mi nekako gay [nemam nisha protiv gay ljudi, podrzavam ih, nego mi je navika da za nesto bezveze kazem gay ^^;]. No napisala sam dvije pjesme u zivotu.. jedna se zvala Sand a druga ne znam. Ali ima puno tema za pisati u ovom odvratnom svijetu.

Sha se socijalnog zivota tice to mi nikako ne ide. Ne razumijem zasho bi se ja sad trudila pricati i zabavljati ove ljude iz razreda kad mi nitko nije ni priblizno slican :/.. a nitko mi nije slican osim ljudi dvaput starijih od mene. To me nekad ubija.. Ugl to kazem Dani i njezinoj frendici Iky i neke dve pokraj nas i one me sve znacajno pogledaju. Pa moras imati frendove, daj sprijatelji se.. kazu one meni. Ja ono.. zasto? I tisina. Mislim nije da ja ne pricam s ljudima, ako mi se netko obrati necu biti neki freak pricam s njim bacam glupe sale i oni se smiju... oh the mundane.. ali necu sad nekom doci i vrtiti se oko njega da bi mi se digao social relationship meter.. kakva korist od toga? a na kraju izgleda njima je to normalno da im se zivot svodi na veze, na to da se brinu sha netko misli o njima i o tome hoce li biti jedini u drustvu bez decka... ne znam takve bi me stvari trebale smetati i trebala bi se brinuti o njima ali jednostavno nemogu. Valjda je to ono ignorance is bliss no emotion state lol. I meni je super, a njih cetiri su me pogledale kao da imam tri ruke i osam sisa... People are sick bastards, they dont deserve my time! All I have to say is .. WTF!? ...

- - 20:03 - Waste time (0) - Be special - *

Dizajn napravio:Poison Angel


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.