ddadd

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

20.02.2008., srijeda


Ddadd...i Priče svakojake


"Najbolje su ti priče one u kojima pišeš o bićima iz mitologije!" - reče mi jedna djevojka dok smo te posebno ugodne večeri sjedili na mirnoj zelenoj terasi i uživali u ukusnoj večeri.
Djevojka koja je izgovorila te riječi moj opus poznaje vjerojatno bolje nego ja sam. Ona i njena frendica čitale su me redovito, studiozno, i pozvale me da dođem k njima u njihov grad pa da se upoznamo.

Bilo je to davno, prije točnio šest mjeseci, prije dva života.

"Ah, ništa, onda moram napisati još poneku priču, samo za vas!" - kucnuli smo se crnim vinom.

Te večeri, kad smo već promjenili mjesto i ispijali drugu bocu vina, nenadano mi je stigla prva sms poruka ikad od djevojke s kojom sam se već nekih tjedana dana dopisivao preko e-maila. Pročitala mi je jednom prilikom blog, ostavila komentar i poslala mi mail. Svidjela mi se preko maila pa smo se počeli dopisivati i ostavio sam joj nakon nekoliko mailova broj svog mobitela. Mislim da je bila sudbina to što je njen sms stigao u trenutku kad sam bio najopušteniji, najbezbrižniji i najsretniji unazad dugo vremena.

Odgovor moj njoj bio je samo formalan. U stilu da uživam negdje daleko od razularene gomile. U tom trenutku sam već jako dobro znao da mi dan nakon večeras sljede najteži dani u životu. Da predstoje najveći poslovni izazovi, najkraći rokovi ikad, i duugo, predugo najusamljenije vrijeme u kojem neću imati nikoga, baš nikoga! Pravio sam se da tog kaosa što dolazi nikad neće biti i uživao sam u trenutku, u ugodnom društvu dviju očaravajućih mladih dama, u predivnoj toploj večeri, ispijajući polako mirisno crno vino i skupljajući snagu za ono što predstoji.

Kaos je počeo dan kasnije. Najveći izazovi su krenuli, najkraći rokovi su me cijedili do kraja, krali su mi kapi života, hranu, snove. Sve ono što sam očekivao obistinilo se ali sam se ipak prevario u jednom - najusamljeniji dani nisu došli!

Umjesto samoće krenuli su beskrajni topli smsovi od djevojke čiji sam prvi, stidljivi sms primio baš one divne mirne večeri. U čitavom tom kaosu imao sam jednu malu mirnu oazicu u koju sam mogao ušetati, tiho poput putnika namjernika, i okrijepiti srce. S vremenom mi je to maleno uporište, ta ugodna i mirna oaza počela bivati sve važnija, sve značajnija pa sam se potrudio i upoznao djevojku koja stoji iza tih toplih poruka. Tad se negdje u tom mom smiraju uzburkane duše rodila ljubav.

Moj životni izbor bio je uzimati poslove na granici mogućeg - a samim time i najbolje plaćene. Jednostavno nisam znao funkcionirati u kolotečini i dosadi obavljanja monotonih poslova i to mi se osvetilo na najgori mogući način. Tlak i srce počeli su se buniti i otjerali me liječnicima. Liječnici su ne kao lopticu za picigin dodavali jedni drugima i na kraju su me ipak uspjeli dovesti u red.

"Sretan sam, presretan, što Ste došli sad a ne za tri godine!" - rekao mi je Najbolji.


Jučer sam prihvatio posao iz gušta. Ne najisplativiji od ponuđenih...dapače, daleko je najneisplativiji, kratkororčno gledano. Rokova nema. Na meni je da moja dugoročna vizija od toga učini najisplativiji posao u mom životu. A bez stresa.

Tri zadnja dana sam bio bez računala, uživao sam sa Najdražom u jednom lijepom i mirnom gradiću. Na pozive sam odgovarao uvijek istom rečenicom:

"Nemam računalo pri ruci, javim Vam se kad dođem u Zagreb!"


Mislim da je Ddadd napokon shvatio da mir i tišina imaju puno svojih prednosti. Dok vam ovo pišem sjećam se Gustava, onog crtića gdje je Gustav najveći biznismen, top manager, i gdje je od urlanja na tri telefonske linije istovremeno posve iscijeđen, izmučen i bolestan pa od stresa pobjegne negdje u trope. Tamo odmara i odjednom mu padne banana (ako dobrto pamtim) na glavu. On se tada nečeg dosjeti i uskoro krene proizvodnja banana, šleperi i vagoni jure vamo tamo, grade se tvornica za tvornicom i poslovni neboderi... Kaos i biznis sve su veći pa u zadnjoj sceni opet vidimo Gustava kako izdiše urlajući na tri slušalice istovremeno!

O, zašto više nema Gustava!?! To je bio tako dobar crtić!

Jučer sam objašnjavao svojem partneru sljedeće: Kad postavim ovo što ćemo napraviti na noge, tada će se umješati krupni kapital. Mogao bih vam još deset poslovan napisati o startup projektima ali neću sad. Onon što sam objasnio svom prijatelju jest:

Kad krene presing u kojem ćemo morati udovoljavati krupnim interesima, tada se ja povlačim iz posla. Idem na Capo Verde. Što sam zaradio zaradio sam i mora biti dovoljno! Ne želim opet završiti kao Gustav.

Ili kao Ddadd.


I da...što sam zapravo htio reći? Mislim da sam htio reći da mi fali pisanje priča :)

Jako mi fali...i dužan sam napisati barem jednu lijepu priču. U kojem će biti bića iz mitologija i ta će bića sudjelovati u borbi dobra i zla.

I vjerojatno nitko neće pobijediti...jer takve su moje priče :)


Toliko zasad, voli vas Ddadd...