ddadd

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

27.02.2006., ponedjeljak


Porezna prijava



Daklem dragi moji, vrijeme je maškara..i poreznih prijava, pa ako se pitate zašto sam tak dugo budan šapnut ću vam samo:

nije mi se spavalo...a i morao sam popuniti poreznu prijavu :D

Stvarno, dao sam sve od sebe da popunim tu prijavu kak se šika, spasio me super excel dokument od Erste banke koji sve radi umjesto mene...ja samo tipkam neke brojkice u njega a on računa. Pa sam tipkao a onda sam fino bio gotov.
I sve to isprintao...država mi mora vratiti 2434,02 kn...mojoj sreći nema kraja - dvije i pol tisućice ću vidjet krajem sljedeće godine... :-)

Zatim sam malo bolje proučio obrazac. Tam piše:

9.6.12. RAZLIKA POREZA I PRIREZA ZA UPLATU______ 2.434,02
9.6.13. RAZLIKA POREZA I PRIREZA ZA POVRAT______ 0,00

Za uplatu!?!
Za povrat!

Ehej, ček malo...zar se ne zove ono kaj mi država vraća "povrat poreza"?!

A za povrat ima nula kuna i nula lipa...a ako je povrat ono što država vraća, uplata je onda...

AAAAAAAAAAARGH

Ma zar sam ja dužan dvije i pol tisuće?!

"Skvik skvik! Ciju ciju ciju" - ovako mi je nešto cvilio u glavi, naime, ipak je četri u jutro...i mišići su mi odjednom počeli zatezati majicu, na leđima su šavovi tog jadnog odjevnog predmeta počeli pucati...a davno zaboravljena kosa mi je opet počela rasti...u vis!
Htio sam odmah preći u teroriste, smrdljivi političari donose smrdljive poreze, već sam razmišljao o onoj snajperskoj puški koju baka Marica čuva na tavanu kao uspomenu na svog sina...ali onda sam ipak odlučio još malo pregledati tu smiješnu prijavu u kojoj excel sve radi sam...jer očito ne radi dovoljno dobro.

Pažljivim pregledavanjem skužio sam da nisam popunio još nekih par kućica. Ispunio sam ih i sprintao sam si to opet. Sad tamo piše:

9.6.12. RAZLIKA POREZA I PRIREZA ZA UPLATU______ 0,00
9.6.13. RAZLIKA POREZA I PRIREZA ZA POVRAT______ 681,18


I bolje im je da tako piše, baka Marica će pričekati, hehehehe :))))


Vaš Ddadd :)



  • he he, pa mi imamo iste papire...tako nekako je i meni cifra.. (rudarka 27.02.2006. 08:07)

  • papiri, formulari, obrasci, prijave, izjave, odluke.... meni je tako sada vrijeme da napišem ono za sud kaj sam svedok. muka mi od svega. di je taj mont everst da odem tam. ( 27.02.2006. 08:26)

  • bez veze - ne svedok, nek drugi turženi kao jamac kredita - ni misli mi više ne funkcioniraju kad se setim. bljak ( 27.02.2006. 08:27)

  • da iz prve nisi fulao... sad bi bio nesretan s ovak malom cifrom.. a ovak.. blistaš od sreće :)))) to ti je za skoro dva memory sticka :)))) (vakuum 27.02.2006. 09:31)

  • onaj anonimac sam bil ja. ni mi bil uključen link, a nis videl. starost. (Mladen 27.02.2006. 09:38)

  • ne brini se .... sada ce oni ispuniti par kucica i opet ces i m biti duzan :)))) ... nemres njih prevariti :))) (okeco 27.02.2006. 09:52)

  • smanji ovo AAAAAAAARGH!!!! prelazi mi post preko desnog boxa... a sad te idem citati... (dio mene 27.02.2006. 10:10)

  • imala sam neki glup dojam da ce se nesto uprskati... bas si smotan nekad (u onako simpaticnom smislu ;))... pusu saljem, ddaddicu... (dio mene 27.02.2006. 10:13)

  • Sve je dobro kaj se dobro svrši! ;) (Vulgar 27.02.2006. 10:22)

  • @okeco - ja mislim da ddadd-ač ni htel prevariti. on se samo proba zvleči. čovek je delal i sad još mora platiti, kaj mu veliju, da je platil premalo. bumo zato imali dobre ceste i još ponekaj, a i oni tam gore si buju mogli još veće plače zrihtati. ak buju oni sretni bu vlada i nami bolje. kaj ni tak? samo ti daj ddadd-ač, sve je to za neko dobro. sad buju i meni valda zeli da dobro bu onom kaj ne plaća. viš, sve je za neko dobro. ha, ha, ha... to kaj da sam prolupal. (Mladen 27.02.2006. 11:06)

  • ah,super. ne volem porez i porezne d(r) ugove. (non´sen 27.02.2006. 11:21)

  • Što je to porez? Ah, blaženi faks.. :) (Ariston 27.02.2006. 12:36)

  • Ja sam zato sama u excelu napravila programcic, koji je i bolji od ovoga Erste banke. Čak računa i koeficijente,za 1 uzdržavanog člana, 2,3, jedno dijete, dvoje... Pa sam ovih dana užoj i široj rodbini morala izračunati. neki su zadovolji, neki nisu...neki primaju, neki moraju dati, a tako ti je to u životu! Pozdrav... (Lucero 27.02.2006. 14:32)

  • uh, dobro je, vec sam te vidjela ogromnog i zelenog kao Hulk :)) (Jaca 27.02.2006. 14:42)

  • Zanimljiv blog, vrlo. Neznam baš kako bi se snašla u ulozi tvoje ddaddrage. Malo često spominješ bivše ;-) Svejedno, sviđa mi se blog! (*marsovka*/ 27.02.2006. 16:01)

  • trept trept... ja radim... :) (GEGE :) 27.02.2006. 16:37)

  • porez...je najlegalniji izum za pljačkanje siromaha..jbga..al ipak je... pljus.... (siddarhta 27.02.2006. 18:15)

  • Porezi...da bar mi dobijemo onoliko novaca koliko dugijemo bili bi bogati!Da si dijete,u što bi se volio maskirati??? (kazzoo 27.02.2006. 19:56)

  • fiju... ajde dobro, barem si dokazo da je čovjek pametniji od stroja :D (ribac 27.02.2006. 20:19)

  • o drago moje u koje se ure važnim poslovima baviš, gori si od mene :))) dobro dok je baba Marica u pitanju a da je baba Manda onda bi se mašia puške čisto da bude komično čitat "ddadd uzeo pušku babe Mande i pucao po uredu porezne uprave" :) ne znam šta pričam, fibra me mlati :* (Viz Ddaddova :D 28.02.2006. 00:59)

  • @rudarka: čitav dan gruntam da smislim još koji trošak :DDD @Mladen kvazi anonimus ;) : mi ozbač moramo prozboriti koju!!! UF! @vakuum: jel mi vjerujes da sam htio zavrsiti pricu u stilu: "sad cu moci kupiti..." i nisam se moga sjetiti što!!! Dva memory sticka - pa da!!! Di si bila kad je trebalo :* :) @okeco: ne brinem se :))))) ne popunjavaju, bum se žalil ili bum zel pušku bake Marice :DD @dio mene:Evo, smanjio sam, nadam se da je OK :-) Hvala na 'simpatično smotan', narafski da si imala dojam da ću uprskati kad uglavnom i uprskam :-D @Vulgar:...a najbolje je kad su sve strane zadovoljne kad se dobro svrsi... @non´sen: eh, ja ne volim nikakve dugove, ne samo porezne...a imam ih...banke već trljaju ruke kad ulazim :DDD @Ariston: porez je ono bez čega bi zarađivao 18% više kad bi radio prek SC-a :))))) @Lucero: pozdrav, taba je uvijek lijepo vidjeti :-) Iznenadio me taj tvoj programčić :) Ako ti nije problem, volio bih da mi ga pošalješ na mail - ako imaš ikakvu neugodnost zbog toga, zaboravi! :) @Jaca: eee, Hulk, bio mi je idol!! :-)) Čak mi se i film svidio :) @*marsovka*/: pozdrav, dobrodošla...a ddaddraga priča o svojim duhovima više no ja o svojim, trudimo se da nas ne smeta :) @GEGE: Drago mi je da radiš...trept trept, ja sam nekako lijen :) @siddarhta: srećom, pljačka i bogate, vidi samo Ljubičića i Ivaniševića :DDD @kazzoo: da sam dijete maskirao bih se u internet :)))) Čak imam i ideju kako ;) @ribac: a, ne, stroj još uvijek brže računa :))) @Viz Ddaddova :D Hej, razgalila si me, već mi je dosadilo brisat skalicha :)))) Znači, Zagrebački vijenac: A u ruke babe Mande...bit će svaki snajper ubojit :)))) Ozdravi :* :) (ddadd 28.02.2006. 01:55)

  • taman kad sam pomislila da ću napokon i ja nešto uzeti državi, shvatila sam da neću. još sam joj i dužna! (zara 28.02.2006. 08:23)

  • Uvijek bolje ispadne na drugi pogled! (um 28.02.2006. 10:01)

  • strah me komentirati... da ne izgubim pravo vrijedjanja... ua-ha-ha... ma salim se, naravno. dd, lijep pozdrav iz poreca... pussssssa (GEGE :) 28.02.2006. 11:20)

  • @zara: a niš, budi sretna, da imaš što vratiti značilo bi vrlo vjerojatno da otplaćuješ stambeni kredit, ili da si jedno vrijeme bila nezaposlena ili... Moj frend je jednom rekao: Volio bih da moram državi vratiti 100 000 kuna poreza...to bi značilo da je zaradio 200 000 ;) @um: ne baš uvijek...recimo, lijepa žena. Pa šminka. Pa puder. Pa perika... :D @GEGE :) Hahaha, misliš da imaš pravo vrijeđanja....LOOOL :)))) Hvala na pozdravu, mmhm :) (ddadd 28.02.2006. 20:34)

  • :))) je, je, dobra ti je frendova filozofija....e, da nam je tako... :) (zara 01.03.2006. 10:11)