ddadd

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Sve ono sto ste htjeli znati o ddaddu a niste ni znali da želite znati.

Za sve moje pjesme, priče i fotografije na ovom blogu vrijede

Copyright © 2005. by ddadd :)
Copyright © 2006. by ddadd :)
Copyright © 2007. by ddadd :)


eXTReMe Tracker

Linkovi
Moj mail:

ddaddic@gmail.com


KNJIGA ŽALBI NALAZI SE NA ŠANKU! Klikni tu!


Stalno pogledavam na (nabacano slučajnim rasporedom)

okeco - divne fotke, virtualna nirvana
tra(m)tinčica - slika život sivim kistom ali čudesno :)
Sanjin svijet - jako zanimiljiv svijet...
lil fish - riba i po :)
Trill - opičena pozitiva :)
Lavica - nježna duša...a lavica :)
Divljakuša - savjeti za optimizam ;)
kobilino zubalo - jako zabavna cura ;) Moj SOK =)
Bridge - morate probati Bridge!
Okovi - Jednostavno...impresivno, uh! :)
M.H.Svabica - Neizvorni govornik...fascinira kako lijepo pronalazi riječi! :)
annabeth - Ovdje bih mogao napisati stihove :D
2tref - Sjajan malo duhoviti malo mračni raspisani tata! :)
stroke - Najpoželjniji neženja na blogu...prema izboru korisnica :D

Redukcija...trebao bih dodati nove, budem :)


Iz sadržaja:

Priče:

Mjesečeva ratnica
Šuma tajni
The Lost Chep Blues
Kako smo ostali skupa
Magija
Kako sam popušio
San
Dokaz
Razumijevanje
Autentična ljubav - Lovačka
Zašto vjerujem u čuda..1. dio
Zašto vjerujem u čuda..2. dio
Otpadnik zdravstva
Gospodarica nevjerojatnosti

Gotalovec - Lovačka
Skakač preko prkna - Lovačka

Majka - tužan san
Organiziranost
SMS king
Himera
Kako sam počeo pisati
Farbanje
Stari...iza kulisa
Utvare
Sve vrijeme svemira
Ciljane skupine
Dobrodošao u klub!
Klompe, podsjetnik na blam!
Zakon očuvanja energije
Sestrica
Cuko
Jutarnji jožica

Motel na pola puta
Žena ugaslih očiju
Dodiri duše

KRON
Lovac u blatu

Mamini biseri:

Lapsusi
Spasonosni lijek
Jak razlog
Čemu služe cvike
Moć sugestije
Gospodarica nevjerojatnosti
Nema jaja
Fantomske palačinke
Farbanje
Prvi put
Krađa kante za smeće
Pametan cuko

Ostatak obitelji:

Stari...iza kulisa
Utvare
Air banana
Lijepe želje
Sestrica
Cuko

Draga i ja:

Logika kćeri jedinice
Gumbi kod vrata
Ups sramote!
Kako smo ostali skupa
Prevrtljivo žensko
Autentična ljubav
Napaljena draga
Organiziranost
Mars i Venera
Maženje
Poljubac
Profesionalci
Imena
Ljubavni rebus

Osvrti:

Čita li me tko?
Sinonimi, tj. homonimi
Haiku
Vječnost, šema No1
Vječnost, šema No2
1984
Da li su u socijalizmu ljudi bili bolji?
Poslodavci
Zašto volim komentare
Zašto se ljutimo
Osjećaj krivnje
Osjećaj krivnje IITop comment
Različitosti
Mali sportovi
Inkubator
IN - OUT
Najduži dan
Godine

Umoran - Dugme
Koncert Bijelog dugmeta

Depresija
Sjećanja
Traume iz prošlosti
Vrijeme
Prostor - Vrijeme
Tužna svakidašnjost

Pjesme i slično:

Odlazak Muze
Nezadovoljnima odrazom u zrcalu
Dobro jutro tugo
Želim biti visoko
Volim dunje :)
Zašto
Zašto II
Čudan san
Sudbina je sad!
Voli me, ne voli me
Crtica iz lastova
Suton
Kapitulacija :)
Balada o rokeru lutalici
Noć kada me nisi voljela
Divna si!
Što kad odu
Srce anđela
Jedna je žena u koru stabla...
Kad sam tužan kao sad...
Majka - tužan san
Kapi bisera
Noć je mračni dio dana!
Izlazak sunca

Haiku:

Oko djeteta
Trenutak mene
Mjesec i sunce
[http://ddadd.blog.hr/2005/05/266225/brfont-colorwhitefontbrbhladno-je-ovih-danabbrfont-colorwhitefontbr.html]Hladnoća[/LINK]
O govnu

Ostalo:

LTL
Palindlom

Dolari i banane
Dolari i banane - rješenje

Još malo o dragoj
SOS za Suhu Dragu
Neću više o dragama
Ipak još malo o dragama

P**** - mala stvar ;)
Kremšnite - recept
Kako sam uslikao recept
Imena II - Jožica
Jednom jedne strašne noći

21.11.2005., ponedjeljak




Parking


Bridge me je baš oraspoložila svojim postom o tome kako je na minus petnaest zaboravila gdje je sparkirala auto. :)

Tada sam se prisjetio svojih ne tako davnih lutalačkih dana kad bih mrtav preumoran krajnjim automatizmom parkirao negdje u kvartu, stigao kući i istog trena zaboravio gdje sam parkirao :)

U to doba lutanje kvartom i obilazak 'hot spotova' na kojim načešće parkiram bili su mi svakodnevnica...čak sam i dragoj na prvi spoj zakasnio jer mi je auto bio posve zaklonjen sivim kombijem - kao da je Bridge za svoj post taj kombi uzela iz moje glave :-)

Onda sam jednog dana rekao samom sebi: "dosta je Ddadd, ti previše toga znaš i možeš pa da ti se to tako dešava!". Od tog dana krenuo sam opet putem ZEN-a, putem svijesnosti trenutka, putem spoznaje svakog djelića mog života. Nije da sam posve discipliniran u tome, i dalje sam često preumoran pa znam ponešto zaboraviti ili srušiti jer sam odsutan...ali važno je da se trudim :)

Već dugo dugo nisam zaboravio gdje sam sparkirao, pokušat ću vam objasniti u čemu je trik:

Kad nešto radimo a u svojim mislima smo negdje drugdje, tada je to što trenutno radimo na neki način obezvrijeđeno, izdvojeno iz našeg života. Nismo tu gdje jesmo, nismo svijesni trenutka, ne živimo svoj život sada i ovdje. Na taj način pored nas prolaze mnoge divote a da ih ni ne primjetimo.

Jedan od najpoučnijih tekstova u životu bio mi je jedan pradavni iz 'Mikijevog Zabavnika' :-DD
Tamo je nećak od Miki Mausa stalno hodao pogleda uprtog u pod. Miki je upitao nećaka: "Hej, Mićo, a što ti stalno hodaš tako pognut?" Mićo je svom ujki Mikiju rekao otprilike: "Tako hodam da možda nešto pronađem na putu prema svom odredištu!"
Na to je mudri četveroprsti Miki rekao:

"Ma što možeš vidjeti tako?! Možda neku staru kemijsku ili neki sitan novčić! Zamisli da pored tebe prođu svemirci, da prođe predivna cura (ne sjećam se baš u 'Zabavniku' cure...ali tako bih ja rekao ;-D ) - ti ih ne bi primjetio! Hodaj svijetom uzdignute glave, promatraj, upijaj, uči!"

Miki Maus je moj idol...jednom ću napisati priču koja će se zvati "Legenda o Miki Mausu" ali sve u svoje vrijeme, trenutno me baš neće pisanje :)

I tako, da se vratim na parking, dok parkiram, sad obraćam pozornost na to koja su dva auta između kojih parkiram, pokušam zamisliti njihove vlasnike, trudim se zamjetiti bilo što lijepo u krajoliku u kojem parkiram, ako ne uspijem naći išta lijepo tada je sve toliko groteskno da je barem smiješno. Pa izlazim van i putem upijam okolinu, čudim se ili se divim ako ima ičeg čemu se vrijedi čuditi...prije cca mjesec sam shvatio da su ispred prijateljeve zgrade, na mjestu gdje parkiram dvije ogromne prelijepe breze. Nevjerojatno...zakleo bih se u milijun maraka da tamo prije dva mjeseca nikakvog drveća nije bilo :D

Toliko najdraži moji :)



U ovom trenutku, dok vam ovo piše, uživa vaš

Ddadd :)

- 19:37 - Vaš komentar je meni dar :) (32) - Štampaj - # - Poplavi imena