After the boys of summer are gone...

Drži me za ruku, znam da smo jednaki.
I želim promijeniti neke stvari, ali prekasno je...
I mjesečina se ljeskala na vodi, a ja sam samo okrenula leđa.
Tražila sam nekog drugog, a stajao si pored mene.

I čuo se pljesak i vrištanje i koliko li sam samo bila sretna.
Čini se da cijeli život samo nešto čekaš...
Zar da ponovno prolazim kroz isti pakao,
da ponovno brojim mjesece, tjedne, dane, sate?
Za što?
Za trenutak sreće koji je trajao tako kratko, a pak ostavio trag tako dubok.

I hodali smo jedno uz drugo i suze su samo tekle.
Ponovno smo mislili kao jedno.
I najlakše je prokleti sve ono što sam toliko dugo čekala.
Jutro donosi kraj, ali noć je ona koja te uzela.

Image Hosted by ImageShack.us

I divila sam se hrabrosti i vještini.
I smijala se od sveg srca.
I tražila pogledom u daljinu, a svo to vrijeme ti si stajao pokraj mene.

I nikad ova pjesma nije bila kao danas,
nikada nije bila moja slika u zrcalu, no za sve postoji prvi put, zar ne?

Bolje vrabac ruci, nego golub na grani, rekla bi moja baka,
a ja sam hladnoćom otjerala slavuja koji mi je stajao na dlanu.

Jedna pjesma i jedna baklja za kraj.
Na crvenom svijetlu života ljeskale su se suze.
I treba to za vrat i izvuć van, rek'o je dobro, ali već je bilo kasno.
Otišao si u noć a ja sam hodala ulicama poput kakvog duha.
I monotoni glas još jednom je odzvanjao iz zvučnika, dok su se dvije duše polagano gasile...

If I could, then I would, I'll go wherever you will go...
Kada bi barem mogla...

I radovala sam se poznatoj melodiji a sada ju još uvijek pjevušim, ali...
...after the boys of summer are gone...

  • 20.08.2006. ,23:09 || komentari (12) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Ne traži smisao... nema ga...| Klikni tu i tamo...| Stripped| Lagano umire onaj koji....| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Samo - za - por-emećene