subota, 19.01.2008.

Replicirajte mi,ispravljajte krive navode!

Poštovani blogeri,
koliko ste puta gledajući tv prijenos saborskih sjednica i slušajući naše manje ili više pametne, temperamentne, argumentirane, navijačke, huškačke ili napadačke rasprave, poželjeli i sami nekome od govornika replicirati, ispraviti mu netočan navod, glasno nešto prokomentirali s ukućanima, sočno opsovali ili pohvalili govornika…
U “hramu hrvatske demokracije”, sjede ipak izabrani, dok je vrlo mali broj građana pristupio, uglavnom kao posjetioci, u saborsku zgradu. Želio bih, ma kako da su mogućnosti ograničene, svakome od vas omogućiti sudjelovanje u raspravama. To dakako nije moguće vašim fizičkim prisustvom sjednici, ali nešto barem možemo napraviti. Odlučivši se kao političar-bloger za komunikaciju s vama, znajući da mi neće biti lako otrpjeti sve kritike na moj račun ili račun moje stranke, a vrlo često i na račun politike i političara uopće, spreman sam prihvatiti i sve replike i komentare na moje rasprave i to ne samo od kolega zastupnika već svakoga od vas tko za komentar ili repliku ima potrebu. Od danas ću, stoga, u okviru mojih skromnih tehničkih mogućnosti i znanja, na ovom blogu objavljivati sve moje rasprave, a vi se uključite. Vaš će glas biti glas javnosti, a svaki vaš komentar dio rasprave koja se vodila u Saboru. Tko zna, možda će jednoga dana istraživači čitati ne samo fonograme sa saborske sjednice već i sa ovoga bloga. Možda će ovo otvaranje saborske rasprave svima koji u njoj žele sudjelovati, istina, vezano samo za jednoga zastupnika, potaknuti i druge zastpnike i kod nas i drugdje da se i oni upuste u slično. Možda će jednoga dana parlamenti, zahvaljujući tehničkim mogućnostima postati slični grčkim agorama, na kojima će svi moći govoriti. Tko zna?!
Do tada, možete vježbati na mojim raspravama. Znam unaprijed da ću imati i rasprave koje neće biti antologijske i koje bih najradije zaboravio. Ali na to nemam pravo. Govorim u vaše ime i nemam pravo skrivati ništa od vas. Postoji,istina, i jedna opasnost krivoga razumijevanja onoga što govorim, jer nećete znati kontekst, ono što je prethodilo mojoj raspravi, niti što je uslijedilo nakon nje. Ipak, čut će te ono što mislim, za što se zalažem, što zagovaram i čemu se protivim.

U prva dva dana Sabora odradili smo dvije točke, o kojima sam raspravljao. Prva se rasprava odnosi na donošenje Zakona o Vladi (popularno kazano) i možete ju vidjeti ovdje:

a druga na prezentaciju programa nove Vlade i novih ministara koju možete poslušati ovdje:

A sad molim replike!

Davorko Vidović
19.01.2008. u 01:37

    << Arhiva >>