lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ili ipak ne?

To authenticity to be told

Image and video hosting by TinyPic
Pali andjeo rodjen na Halloween bit ce zle krvi, preke naravi i krasit ce ga neobicna ljepota. Bit ce dijete mracnog carobnjaka i mocne mracne vjestice koja u tom trenutku bude vladala svijetom. Majka ce umrijeti. Djetetova ce misija biti da ispuni misiju najmracnijeg vladara crne magije. Dokle god ne pronadje i ne ubije djecaka koji je prezivio napad crnog maga, nece moci da zivi mirno. Dok jedno od njih dvoje ne umre od ruke drugog, onaj drugi nece moci da zivi normalnim zivotom carobnjaka jer crpe energiju jedno drugome.



Ako me zbog necega trebate, evo vam mail:
sexymistery93@hotmail.com
To je ujedno i moj msn.

Lost souls

Image and video hosting by TinyPic
Lacuna Murder Coil
5. godina, Slytherin
Za nju nikako ne moze da se kaze da je obicna djevojka. Ona je sve samo nije obicna. Ona je Voldemortova sticenica, nasljednica. Ljepotica bez srca. Mnogi ce sa strahom izgovoriti njeno ime, dok ce drugi govoriti da je iznimno inteligentna i mocna. Da je cura koja moze ubiti pogledom. Ona govori kako nema osecanja ali, zapravo, ona je veoma emotivna. Nije imala djetinjstvo kao druga djeca i to je medju prvim stvarima koja je izdvajaju od druge djece. Nije plakala cak ni kao beba. Nikada nije plakala. Ona je pali andjeo, koji ne smije plakati. Za prijatelje bi rodjeni zivot dala, dok je pravi strah i trepet za neprijatelje. Ne obraca preterano paznju na svoje ponasanje, pa ju to cini razmazenom drznicom. U stanju je nekoga ubiti u pojam svojom pojavom i nikada nije od rijeci kad nesto obeca. Mrzi obecanja i mrzi da radi stvari koje ne zeli da radi. Igrom slucaja, ucena je da se ne plasi nikoga i nicega i to, iznad svega, istice iznimno talentiranu vjesticu u njoj.

avril lavigne
Vanessa Malfoy
5. godina, Slytherin


james lafferty
Starz Skrable
5. godina, Slytherin


Hanna Beth
Christine Wisdom(Christy)
6. godina, Slytherin


kelly clarkson
Emilly Riddle
4. godina, Slytherin


Heather Marks
Norrah Thunder
5. godina, Slytherin


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tom Cullen
6. godina, Slytherin

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Bill Cullen
6. godina, Slytherin

Credits.

Budite originalni, nemojte kopirati.
Prica je plod moje maste, cijelokupni sadrzaj na blogu je moj, osim dizajna. I molim da me se ne kopira ...

Copyright © 08/09 by: Lacuna Murder Coil

srijeda, 11.06.2008.

Who is that girl?

Lucinda jednostavno nije kao ja. Ona je dobra, cedna, nezna, placljiva ...a ja sve to nisam.
Lacuna ce biti olicenje svega sto sam ja: mracna, misticna, verna prijateljica, neobicna, zaljubljive prirode, emotivna, neromanticna ...i naravno, bit ce joj pridodane osobine koje su neophodne da bi se stvorio lik zle vjestice, sljedbenice tame.
Ja sam vam jednostavno zavoljela Lacunu Coil(zahvaljujuci Amy Riddle) i morala sam otvoriti blog. Ova mracna cura ce biti Emmina nasljednica. I bit ce sve sto je i Emmi bila i sto nije bila. Lucindu cu i dalje pisati. Previse je originalna da bih je napustila tek tako a i imam savrsen kraj za nju.
A sada, evo malog uvoda u Lacunu i njezin zivot. Ako je ovaj prvi post los, ne zamerite molim vas. Ideja je i dalje po malo nerazradjena. Ovaj put ne ubacujem u likove.



Kada se na Halloween rodila djevojcica jako rumenih obraza i misticnih ociju, Vendeta Murder nije ni pojmila da je rodila palog andjela, dok je poslednji put gledala svoju djevojcicu. Lorda Voldemorta su odmah pozvali da djetetu da ime. Bernardu Coilu, ocu malene djevojcice, su oci caklile od odusevljenja kada je video da je njegov staratelj krstio dijete. Djevojcici je dao ime Lacuna.
-Hvala vam ...hvala vam, oce. Hvala vam sto ste mojoj djevojcici dali ime, odredili sudbinu i prorocanstvo.-zahvalio mu se kasnije Bernard.
-Nema na cemu, sine. Ta ce djevojcica uljepsati moje dane.-rekao je Voldemort, gledajuci u prozor. Bio je okrenut ledjima Bernardu.
-Oce?-upita Bernard-Hocete li moju djevojcicu poduciti mracnim vjestinama? Hocete li je nauciti da vlada mracnom magijom ...?
-Ne, necu je nauciti da vlada mracnom magijom kao sto sam ucio tebe. Naucit cu je da gospodari njome. Da mracne budu njoj pod nogama. Naucit cu je da bude Gospodarica Tame i da nastavi moju misiju ako ja to ne budem uspeo.
Onog momenta kad je Voldemort obecao svom mladom necaku Bernardu da ce Lacuni pokloniti tron Gospodarice Tame, tada se u Odseku za Misterije ispisalo prorocanstvo:
Pali andjeo rodjen na Halloween bit ce zle krvi, preke naravi i krasit ce ga neobicna ljepota. Bit ce dijete mracnog carobnjaka i mocne mracne vjestice koja u tom trenutku bude vladala svijetom. Majka ce umrijeti. Djetetova ce misija biti da ispuni misiju najmracnijeg vladara crne magije. Dokle god ne pronadje i ne ubije djecaka koji je prezivio napad crnog maga, nece moci da zivi mirno. Dok jedno od njih dvoje ne umre od ruke drugog, onaj drugi nece moci da zivi normalnim zivotom carobnjaka jer crpe energiju jedno drugome.

Kada je Lacuna polazila na Hogwarts, ona zapravo i nije shvatala zasto je svi gledaju popreko. Posebno ravnatelj. Sta je kome skrivila? Kad se pala u Slytherin, odusevila se. Tu su bili ljudi poput nje, ljudi na koje su gledali kao na krivce. Tada je prvi put progovorila sa Dracom i Vanessom Malfoy, Christine(Christy) Wisdom, Emilly Riddle(kcerkom Voldemortove sestre koja je zivela u Skotskoj), Starzom Scrableom i Norrah. Nije ni shvatala koliko ce joj ti ljudi biti od koristi u njenom zivotu mracne vjestice. Sa druge strane, bile su tu i mnogi drugi. Koji ce joj smetati.

Sada, Lacuna je vec na 5. godini. Odlicna je ucenica, glavna ljepotica na svojoj godini, nevjerovatna metloboj-igracica, asistentica, kapitenica metlobojskog tima ....jednom recju s a v r s e n a Slytherinka.
-Uvijek sam mrzela onog coravog Pottera.-rekla je Christy jednog jutra u Drustvenoj.
-Ja sam oduvijek mrzela malu Grangericu.-odvratila sam ledeno.
-Zakaj?-upita Starz koji je, sa druge strane, bio dobar sa Gryffindorima i svim drugim domovima.
-Otvorit cu knjigu 1001 razlog zasto mrzeti Hermione Granger, mozda tada i shvatis!-ironicno sam rekla, na sta se Christy, Astrid i Lucia nasmejase. Ponekad sam znala biti tako prokleto pokvarena. Pa cak i prema svojim prijateljima.
Ne znam zasto sam se ponekad prema Starzu ponasala kao da je krpena lutka, a zapravo mi je predobar prijatelj. I uvijek mi bude krivo kad to uradim. Ali jako ga cijenim, uvazavam njegovo misljenje i volim. Nessa je bila moja soul sister. Bila mi je kao sestra. Bila je netko na koga se mogu osloniti u bilo koje vrijeme, bilo kada i bilo gdje. Bila je jedna od onih osoba za koju sam ja davala i rodjeni zivot ako treba. Dok ostali ...bili su prijatelji a nekada i nisu.
-No, idemo li na OOMS?-upita Norrah.
-Naravno.-rekla sam ja i ustala. Od satova, jedino sam za OOMS uvijek bila medju prvima ispred ucionice. A ova je godina, po svemu sudeci, bila moja jer je predavala oceva stara prijateljica Dolores Umbridge. Jeste da je bas i nisam voljela jer je previse slatkasta, ali ...voljela sam njen predmet i to je bilo vazno.
-Vidi, vidi ...tko nama to ide ...?-ironicno je upitala , kad je videla Hermione, Pottera i Rona.
-Oh, pa to je Potter. Djecak-koji-je-prezivio. Ha, ha. How cute.-rekla sam sa mjesavinom ironije i sarkazma u glasu.
-Sta cute, pa to je moj momak!-proderala se Norrah, ne bi li je Harry cuo. Naravno da je to bila sala. Jos jedna od njenih bolesnih i uvrnutih sala. Ali mi smo Pottera obozavali da ponizavamo.
-Hmmm ...pa ne znam bas. Potteru, ides samnom u Hogsmeade za vikend? Hajde, bas bi me usrecio!!-rekla sam mu, navodno, molecivo.
-Otkaci se od mene, Coil.-rece on i udje prvi.
-Kako drsko od njega! Jos me je i nazvao po prezimenu! Stoka!-iznenadila sam se dok sam ulazila. Kako se usudjuje Voldemortovoj sticenici da se obrati na taj nacin?! Kreten.



| Zovem da ti cujem glas... (16) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.