dark_clouds

nedjelja, 12.03.2006.

milos ! ! ! :)

evo me opet... nisam nikakve volje, sve mi ide naopako i nikak se nemogu prestat "bavit" depresijom! jucer sam opet cugala i tako me boli glava i trbuh da to ne mogu opisati, bila sam u dvd-u do pola 5 (tj. do 4 negdje ali sam pola cuke sjedila u parku), morala sam se odvojit od svih i zapalit zadnje dvije-tri pljuge, i stvarno je pomoglo... a da pisem sad u cemu je stvar bilo bi dugacko, a i mislim da vas ne zanimaju bas moji najdublji problemi! i tako odspavala sam par sati i u 9 krenula u prokletu galeriju sa nekim slikama (vezano za skolu). popila sam kavu s frendicama u zvuku i pricale smo o svemu tome kaj mi se desava... (thx cure).
uglavnom, jucer je bio najbolji dan u dvd-u! nikada se nisam nasmijala ko tad... imali smo takvu temu i ovi su valjali takve gluposti da nisam mogla vjerovat. o cem se radi ne bih smjela rec, glavno da znaju ovi koji su bili i da je tolko smijesno, jooj... :)
eo to je sve sto sad mogu rec, stvarno trenutno nemam nekih ideja, a ni nemam neke prevelike volje... ;)
- 13:38 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>