Kao da me nešto guši u plućima, pritišće me svom silinom svemira, ne da mi da dođem do zraka. Sva moja nastojanja da se oslobodim iz tog čeličnog stiska sumnje, tuge i zdvajanja jednostavno su beskorisna. Divljačka bol koja i mene i svaku moju misao probada bodežom nesigurnosti i čežnje proganja me od trenutka kada otvorim oči pa do onoga kada ih sklopim i zaspim. Sanjam ju. Čitavu noć me bode-u prsa, u trbuh, u srce. Ne jako, ali dovoljno da znam da je tu i čeka me da se probudim. Ponekad me strah probuditi se i otvoriti oči. Strah me jer znam da ću opet vidjeti to grozno lice iščekivanja, lice koje ništa ne otkriva. Samo plaši. Uz sav taj strah, čežnju i bol potrebno je funkcionirati. To mi je valjda najteže. Lakše bi bilo prepustiti se strahu ili boli-upasti u neki delirij, groznicu ili nešto slično i bit svjestan sebe samo u fragmentima jave. Ne funkcionirati. Teško je ustati se ujutro. Pomisao na sve izazove koji me čekaju taj dan stvara nesnošljivu mučninu. Ali izdržim. Prvi je izazov najteže svladati. Suočavanje s novim danom. Nakon toga sve je relativno lako. Čak i disanje.
Onda Opet dođe prokleta večer. I opet me nešto stisne u grlu i guši me. Zašto ne mogu imati ono što najviše želim?!

Nikad dovoljna, Jess

29.02.2008. u 22:43
° 1 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

So the Saga continues... Stari blog mi je netragom (?!) nestao... pa eto...

O meni

18 godina (za koji dan), niska 163cm, još uvijek bez svog princa (a u obzir i dolazi neki dobar vampirzubo), volim knjige, glazbu, ljude ( i dobre i loše ), volim ples i svoje anđele (Emmu, C.J., MAX), svog NAJBOLJEG prijatelja na svIEtu;Čupu, Star Wars, tamnocrvene ruže, ljubičastu boju, TWILIGHT (i sve one drage vampire)
Ne volim zajedljive ljude, pauke, peršin i ružmarin (prvo mi ima odvratan okus, a drugo smrdi), damn fiziku, posebno ne volim ljude koji nemaju vlastiti život i onda se bave isključivo tuđim životima,...

Moje najdraže knjige:
1. Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray
=.Stephenie Meyer: Twilight
2. Ne znam još, pamtim samo najbolje :)