< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
24.02.2007., subota
jos jedna subota

I ovaj dan polako prolazi. S dragim se danas ne vidim jer je tekma pa sam ostala doma. kiss A doma mir, tisina. Majka i otac gledaju telku. A ja imam sto za raditi ali mi se se nekako, bas i ne radi. Tako ja malo pisuckam.
Zapravo mi je dan bio bas lijep. thumbup U 7,40 vec u skoli. U pola 10 je mama dosla pred skolu i zaletile smo se meni kupiti nove cvike. Kaze mama:"Uzmi sa svime". A meni se po glavi mota topli sendvic sa svim vrstama priloga, vec mi i sline pocele curiti i zelucek se probudio... No umjesto sendvica uzela sam stakla sa svim mogucim svojstvima. Citao opticar svasta, spominjao indeks loma stakla, UV zastitu, razne slojeve na staklima protiv refleksije, polarizacije, fotoosijetljivost.... Bolje mu je da cvike budu dobre, ode cijela placa na njih. zujo
A kad smo vec u gradu odvela ja nju jos malo po trgovinama, (bas mi se kupovalo greedy) i tako sad imam novu kosuljicu i traperice i bas sam si zgodna u njima. smijeh Priblizavalo se podne pa sam krenula prema skoli odraditi ostatak.
Kad sam dosla doma, nisam bila pospana (kao obicno) i nastavila sam pricati s mamom dok nisam otisla na pjevanje. Iako zivimo pod istim krovom vidam ju dosta rijetko, 1-2 puta tjedno i bas mi je pasalo malo istracati se s njom.
Na pjevanju, djevojke s kojima sam se intenzivno druzila kroz srednju skolu, jedino o cemu su pricale je kako naci decka. Zadnji put kad sam s njima izasla (prije kojih godinu dana) imale su istu temu, i kad ih god vidim nedjeljom poslije mise imaju slicne teme. Kako privuci decka...? Da su cure ruzne jos bih shvatila ali... Jedino sto mogu zakljuciti (u njihovu korist) da su ljepe i pametne i da ih zato decki zaobilaze. Ali ako imas 26-27 godina onda si vec polako isfrustrirana.
Ja sam svoju Srecicu nasla kad sam se najmanje nadala. Valjda i njih ceka koji zgodni, pametni. Ma dosta mi je. Idem papati. njami

Obecala sam staviti slike maskara u skoli ali slike su ostale na kompu u skoli. Budem ih izela u ponedjeljak...

- 19:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.