< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
17.02.2007., subota
Ne volim...

...zapravo mrzim svoju tromost, ljenost i neodlucnost. mad Jednom kad se uvalim pred TV ne mogu se vise ustati. A svaki put sjednem samo na 10-15 min. I to se produzi na jako dugo. headbang (jedino pozitivno sto se ove osobine odnose samo prestanak gledanja TVa)
Evo, veceras sam odlucila ne naci se s dragim jer sam jako umorna, neispavana i lagano prehladena. Planirala sam pogledati malo telku prije spavanja i vec oko 9, pola 10 biti u krevetu. Planovi i zelje! "Legendu o jeseni" ipak sam pogledala do kraja (iako bi mi se vise svidao kraj da sam prestala gledati kad su se decki vratili iz rata). A zatim sam jos rijesila nekoliko strana zadataka sutra za pripreme. A sad, umjesto da odmah pozurim na spavanje, ja pisem. Kad je panika s vremenom sve stizem, cak se i naspavati. A sad kad si napravim 1-2 sata slobodnog vremena onda potrosim 4 sata pred TV ekranom i budem ljuta na sebe jer se ko malo djete ne znam oduprijeti glupoj navici gledanja TVa. Ponekad stvarno zelim da nas dragi 25ogodisnji televizor rikne. Znam da sigurno ne bi neko vrijeme kupiti novi.
Sad se tu iskaljujem na televizir a problem je u meni. Ili nije. Vise ne znam. Ili imam problem samo sa gasenjem TVa. Nemam pojma, jedino znam da si ne smijem dozvoliti da sjednem na fotelju u dnevnoj sobi. A to je tesko, jer ako se zelim imalo odmoriti tamo je najugodnije. Mislim da sam pocela pisati besmisleno. Bolje je da podem spavati. Koma, vec je pola 2 a sutra skola u 8! eek
- 00:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.