kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
30.08.2006., srijeda
Jadan dan

Takav mi je danas dan. Jadan. Budenje: cujem kisa pljusti, a ja bi trebala u skolu na sastana. Pa dobro, dizanje, kupaona, kuhinja, oblacenje, tramvaj. Sve je bilo super: tramvaj dosao brzo, 15 min kasnije ja u skoli. Sastanak je trajao 2.5 sata. Od 9 do 11.30. Svasta sam cula, sve mi se svidjelo, sve za 5. Potom smo obisli novouredenu knjiznicu, knjiznica za 10. Cak imaju pretpatu za Teen i OK. Onda vam ne moram ni govoriti da imaju i sve strucnije casopise. thumbup Sve je bilo super dok se nisam spustila natrag do zbornice. A tamo ceka frendica s faxa koja je diplomirala u 7. mjesecu. eek Aaaaaaaaaaa, doslo mi da joj noge potrgam. Al nisam, pricala sam s njom dok nije dosla tajnica i objasnila joj da dode sutra jer je danas ravnatelj zuzet. (vrijeme razgovora je bilo do pola 10). Tak smo otisle svaka svojim putem. Pagy zadnji komentar ti je totalno na mjestu, ali ova je skola super i stvarno bi bilo fenomenalno dobiti posao u njoj.
Dodem doma i frendica mi javlja da je dobila strucnu praksu u Mexicu i da sad nema para za izlet ovaj vikend na Velebit. (Izlet organizira mamina kolegica). Ja sva sretna jer cu joj ja platiti izlet, i ovako nista joj nisam uzela za diplomski, ali me onda tek bacila u bed. Ona je jako zahvalna i stretna kaj ima frendicu poput mene ali ne moze prihvatiti. Jer decko joj ima obiteljske obaveze u subotu pa se u nedjelju moraju vidjeti jer ona uskoro putuje... Skroz mi je zao kaj frendica ne ide a jos mi je neugodnije kaj moram javiti organizatoru da mu odpadaju ljudi. Posaljem mail frendu da pita svoju najdrazu hoce li oni uskociti a on ima obaveze. Opet bed. I drugu frendicu sam nazvala ali ona je obecala da ce ici ovaj vikend na nekakav rodendan pa nis od izleta. I treci bed. Ne moram ni spominjati da me glava pocela boljeti od svega toga. Organizatoru sam na kraju poslala mail o otkazivanju dvoje ljudi i sad se bojim otvoriti postu. no
Najradije bih sad sjela i plakala. Al ni to ne mogu jer mi je mama dosla doma.

Jedina svjetla tocka danasnjeg dana je proba na vecer. Imamo plesnu probu umjestu pjevne i veselim se ponovnom dvosatnom skakanju. U pon su nam pocele probe, tri puta smo trcali i rastezali se, pa malo pjevali, pa malo pjevali uz trcanje. I na kraju smo i nesto odplesali. Svi smo se bojali da iducih dana necemo moci hodati ali za divno cudo uopce ne osjecam noge. Sad se osjecam malo bolje.wink
- 15:17 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.