kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
28.08.2006., ponedjeljak
Sto je to?

Znate li sto je to? Ja ne znam. Ovaj vikend smo bili brati sljive u okolici Dugog sela. Prljav posao ali rukavice na ruke i ajmo. Kad smo stresli drvo, osim sljiva palo je i OVO. Nismo ni primjetili dok to stvorenje nisam slicajno uzela u ruku. Pogledalo me sa svojih dva para ociju, u tom trenutku jos nisam znala koji je prednji a koji straznji kraj. Odmah sam ga bavila natrag u sljive. Fuuuuuj! Trcala sam po dvoristu i vikala fuj jos neko vrijeme dok me nije prosao osjecaj gadenja. Naravno da su i moj J. i njegova baka umirali od smjeha kad su shvatili sto se dogada. Cim sam se smirila otrcala sam po fotic da slikam cudoviste. Kad nije u mojim rucu ne izgleda tako strasno. Dugacak 3-4 cm, mekan, tvrde glave. Slusam vase ideje sto je to? Teoriju da je izvanzemaljac smo odbacili.

- 09:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.