kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
rijetki tenuci inspiracije

Linkovi
Blog.hr
Iskon.hr

Pagijevo carstvo
Djevojka sa sugavom torbicom

chocogirl
zackoljice

Kada zapnem
tutor

Kako živjeti
Radi kao da ti novac nije potreban,
Voli kao da ti nitko nikada nije nanio bol,
Pleši kao da te nitko ne vidi,
Pjevaj kao da te nitko ne čuje,
Živi kao da je Raj na Zemlji.

dani jedne malo vece
21.08.2006., ponedjeljak
Bila sam na moru

Na moru prodajem suvenire koje sama radim preko godine pa sam stalno na rivi u večernjim satima. Tako se svašta i vidi. Ove godine su popločavali rivu, ali su došli samo do pola. Novi dio rive je za 10ak centimetara širi od starog pa su na spoju, uz vodu, postavili kamenu kuglu. Da turist mora zaobići. Klincima je najzanimljivije naravno skočiti na kuglu. Mnogi i pogledaju kuda skaču ali jedan malac nije. Fulao je jednom nogom rivu i završio u moru. Mali se počeo panično loviti za štrikove, mama mu je vrištala da mali ne zna plivati a mi smo umirali od smijeha jer smo znali da je dole plitko. Kao je klinac skužio da mu je voda do struka stao je. A onda su mu se i mama i tata a i sestra smijali u facu. Klinac je naravno izvučen iz vode. Odmah su mu skinuli majicu i ovjekovječili trenutak jednom fotografijom.
Osim takvog simpatičnog uljepšavanja godišnjeg ništa posebno je bilo. Moj dragi J. i moja –tek na početku puberteta- sestrična L. su se konstantno zafrkavali. Mala je samo čekala da ju J. uštipne. Odmah mu je morala vratiti. I tako nitko nikome ne smije ostati dužan. Naravno da su se meni stalno tužakali. Osjećala sam se kako mama 3- i 5-ogodišnjaka. Vrlo interesantno. OK, neke mame se ne bi složile ali meni, na tri tjedna, je bilo baš zabavno. zujo

- 14:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.