>>Dani Bijesa

subota, 03.03.2007.

LEKCIJ DRUGA (2.) - KAD ON DOĐE...

Nakon čak četiri (4) dana, odlučio sam napisati dugoočekivani drugi post. Naravno, sve za vas moji fanovi (scream for me blog.hr!). Dakle krenimo!
Neki dan nam je došla neka faca. Kako to obično i biva, odma se bacio na pregled prostorija (sobe, dnevni boravci, kuhinje). Naravno, nešto nije bilo u redu pa je puko ko kokica. Zbog jedne stvari smo svi ispaštali...U detalje neću ulazit, ali ću reć da mi je pun kurac kolektivne odgovornosti! Zašto bi ja ispaštao zbog nekog drugog? Ja sam svoje odradio i to dobro, ali ako netko drugi neće onda neka ne radi pa će imat problema. Ali neeee, amo svima stvorit problem i svih sjebat! Toliko od mene, digli su mi se nervi idem zapalit...

Današnja događanja:

Monitorče nam prenosi: Grobar zadavio pa pokopao u tuđi grob svoju djevojku. Bože gdje svijet ide..
Moj cimer Darth je napisao još veću pizdariju od ove zadnje, ali je hvala Bogu kraća ovaj put...

Komentirajte ljudi!

P.S. Prihvatite izazov, postanite časnik! Super nam je!
- 04:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.