< siječanj, 2015  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2015 (9)
Prosinac 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

kratka godina, dugi dani
15.01.2015., četvrtak
13 , 14 i 15.1

2014....13.1...14.dan.... znam da čekate pa eto da skratim....982g!!! Ali znate brojke jesu lijepe i nešto što roditelji najlakše razumiju ali kaže dokica nisu jedine. Malo je zabrinuta zbog mog okruglog trbuščića, baš mi je ispupčen i joj kažu da imam vjetrove pa su mi stavili cjevčicu u guzu i sondu su ostavili otvorenu. Mama i tata su me nagovarali da prdnem i podrignem ali ja vam to još ne znam, ali budem naučio, kaj ima netko da nije? Imam još uvijek zelenu kakicu. I da, doktorica je rekla da sam ja još slab i malen i zato mi je loša krvna slika a ne da sam bolestan jer bi onda bio uspavan i usporen a ne bi se vrtio i razveseljavao roditelje. No znate kaj su danas napravili, dali su mi neki lijek da me smire jer kada divljam srce mi se malo uzlupa i do 195 i tako sada popodne sam pajkio pa me roditelji nisu mazili a tako su mi falili. Budu li sutra nadoknadili??


Drage moje lavić Matej danas ima 2 tjedna i ponosne, sretne i zahvalne roditelje. Iako smo još uvijek u strahu za svaku sekundu dokle god neće samostalno disati jako smo pozitivni i sa veseljem idemo u posjetu. Ja sam danas saznala da u ovom statusu Mame dojilje mogu biti 40 dana a i onda se može dalje produžiti ali treba nekaj od osiguranja valjda.

14.1...15.dan.... ljudi veselje, imam 1000 i nekaj grama (1052 o.m.) . Možda i zato kaj su me tak smirili da se uopće ne budim, malo mahnem rukicom, mrdnem bradicom ili mignem okom. Mama mi se ne može nadiviti, samo stane ispred moje kučice stavi dlanove jedan u drugi i nešto mrmlja i ljulja se amo tamo. A tata, e tata, zadnjih dana mi uvijek dođe prvi, nestrpljivko moj i mazi me jer mama ne smije, prehlađena je. I tako je došla s onom maskom, pa si popravlja očale, pa šmrka i onda ju je fino doktorica špotala jer je naravno stalno dirala masku, e majko majko. Jedino kaj mi se ipak ona žila nije zatvorila pa jako teško dišem, dokica se nada da će mi moći uskoro dati lijek. Pusa svima

Stalno se pitam kako bi se sada osjećala da sam i dalje trudna? Gdje bi me lupkalo moje dijete, koliko jako, koliko često? Da li više ne bi mogla zakopčati zimsku jaknu? Da li bi mi se pojavila koja strija? Fali mi trudnoća, htjela bi da sam još trudna, da maleni uživa u vodici, u mraku, prikopčan na jednu žilu. Ali nije na meni da se žalim, imam sada hrabrog lavića, sve ćemo mi prebroditi.
Ali eto opet sam malo pala, danas je u Petrovoj u kontroli Unicef i sve mame su dobile bebe na prsa, osim mene. Sve su vesele, pune priča a ja šutim. No doći će i moje vrijeme, doći će i naše vrijeme i nadam se da kada ću ja dobiti malenoga na prsa da ne bude niti jedna mama koja neće moći primiti svoje jedino

15.1...maleni napreduje , danas 1095g, ali nije baš piškio kako spada i kakio pa je zato i malo više. Nadamo se danas navečer da će dobiti lijek za zatvaranje ductusa jer mu srčeko i dalje jako radi , skoro je stalno na 185 a još kada smo se pojavili odmah je puls još skočio. LIjep dokaz da nas osjeti preko stakla iako ga nismo dirali, samo smo pričali.

A imam i promjena na intenzivnoj... informacije su od pol2 do 2 (inače su bile pol1-1) i onda smijemo biti kod malog do 9 navečer, mama i tata a od pol5 do 5 smiju doći i bake i djedovi i ev. bliža obitelj ali ne djeca školske i vrtićke dobi. Presretne zbog toga, sada ga mogu prije svakoga izdajanja pogledati i biti malo s njime. Nadam se da neće biti nekih problema zbog kojih bi bolnica mogla unazaditi politiku posjeta.

i UPS sorrry Matej je malo uspavan pa izvještaj dajem ja, pa ću završiti s početkom 16dan



2015.... toliko sam htjela pisati a sada kada i ulovim vremena samo gledam slova, imam sve u glavi ali nejde van, Dijete moje volim te, volim te
- 22:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.