< siječanj, 2015  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2015 (9)
Prosinac 2014 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

kratka godina, dugi dani
10.01.2015., subota
10.1

2014...Hvala Vam svima, a meni je svaki dan rođendan nakon informacija na kojima su vijesti dobre ili bar nisu loše.

Meni je danas 2 tjedna kako sam u bolnici, laviću je u pon 2 tjedna. Svjesni smo da ćemo još dugo biti tu i pripremni na to a ja se pomalo selim. Dobro da je hladno pa nas toliko ne vuče van no ipak sam danas prvi put izašla preko do dućana

11.dan.... iako je mami zadnjih dana svaki dan poseban, danas je dobila cvijeće i tortu za rođendan, jedva čekam svoj! Opet su mi kasnili u posjetu jer su se doktori baš u pol 1 sjetili malo mene osvijetliti izunutra. A onda sam bio tako izmučen da sam im jedva mahnuo rukicom, pssst nadokandio sam kada su se vratili popodne. Lagan sam 915g, 200 više nego kada sam rođen, kaj to nije divno a mamu malo muči matematika pa nikako da izračuna koliko je to po danu (iako ona tvrdi da je prof matematike ali da sam joj ja popio mozak a od tate veterinara baš i neme neke koristi). Splašili su ih sa nekakvom kroničnom plućnom bolesti, to vam je kao kada se neki festival održava jubilarni DRUGI puta. Krvna slika mi nije baš najbolja pa ću malo glumiti vampira, navodno su vani jako popularni, a i infekcija pomalo prolazi. I znate kaj popodne me mama primila za ruku a tata pogladio po junačkim prsima i onda su se tamo u čošku zagrlili i gledali me sjajnim pogledom. Jedva čekam svoj prvi rođendan!


2015...toliko sam umorna i svekrva je tu, moram juriti
- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.