Uspavanka


Image Hosted by ImageShack.us


Sviram ti sviram… sviram ti pjesmu boli. Ti spavaš. A tako lijepo spavaš. Ne osjećaš me da sam pored tebe, da pratim svaki tvoj uzdah. Dišeš polagano i savršeno. Spokojno sanjaš ono što se događa u tvojoj podsvijesti… Približit ću ti se i pjevat ću ti pjesmu boli… Shvati, lijepo moje dijete… čovjek si. To je tvoja propast. Sav ljudski rod… opća dekadencija. Ne vidite više od sebe, ne osjećate ono što je više vrijedno. Zadrti ste i neusmjereni… Ali ti… ti mi se sviđaš. Što misliš, tko je čovjeku podario svijest o svijetu? Što misliš… za što svi vi ginete? …slušaj pjesmu moju dok ti tiho pjevušim…

Tiho da te volim ljubavlju nečovjeka
Sine moj… da spoznaš ono vrijedno
Da zadaš mi žrtvu svoju, krvi da mi daš
…oživjet ćeš mene… jer i ja volim.

Sviram ti, sviram… sviram tebi pjesmu boli. Zaštititi te želim od uništenja jer te volim kao sina. Propast od mene nije pošla, već je najavljena u svetim knjigama… a za tebe se bojim. Zato želim da pođeš sa mnom, daleko od ovog mjesta… ono je iskvareno. Pakao ste na zemlji napravili, vi ljudi, pokvarena gamad, čeljad stvoritelja svoga… ako vas već tako voli… zašto vas nije tada prosvijetlio? …uništavate moje najmilije, razum nečovjeka se gubi… frulom mu sviram pored kreveta, krvi svoje mu dajem, blagoslivljam ga svime što posjedujem… a vama… zatvaram posljednja vrata.

Tiho da te volim ljubavlju odbačenoga
Sine moj… da shvatiš kako boli
Da zadaš mi žrtvu svijeta, i sa mnom pođeš
…da staneš uz mene… da krvi tvoje više ne bude…

Sviram ti, sviram… sviram sinu svome pjesmu boli svoje… Iznad njegove glave stojim, sa svom nježnošću na srcu svome, da ti dam, da te krvi svoje napojim. Vrijeme ide, povratka natrag neće biti, nestat će sve. Tama biti će tvoj jedini prijatelj, Tišina, moja vjerna prijateljica tješit će te dok budeš plakao… sine moj. Samo zovi me, krikni iz dubine duše i ja ću te čuti. U tami naći ćeš istinu, ja ću tada doći, tebe ću povesti… Na mjesto gdje se srebrni Mjesec smije… da budeš smiren. Boli velike čekaju te još, ja sam samo upozorenje dao… Pad te očekuje… ali sjećam se i ja… trenutka kada sam pao…

Tiho da te volim, tebi pjevam
Svoju osvetu ću vratiti… Sine moj…
Nemoj me zaboraviti kada oči otvoriš
I kada nova zora te pozdravi…

Sjeti se očeve pjesme boli…

Pjevam ti, pjevam…

Sviram… samo tebi.



...mala uspavanka onima koji razumiju. oni koji ne... žao mi vas je. Možda ćemo čekati samo jedan dan... a možda sljedećih tisuću godina. Slatko snivajte. Ako čujete da vam netko pjevuši tiho... na vama je hoćete li se probuditi i otjerati to nešto... ili uživati.


18.04.2007. u 21:26 | K | 50 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

Kronike mladoga Lucifera, Princa Tame, Sotone... kako vam se hoće...

Ovdje... naći ćete dio mene. Samo mali dio. Veći ćete prepoznati u pjesmama, tekstovima, jer sve je to moj život.



Ako mi želite nešto reći, gaditi me, vrijeđati ili nešto slično... samo dajte, možete to na ovaj mailčić... burninmadsatanic_harmony@net.hr burninmad................... pa... to bi bilo to, msn vam ne dam. Gamad ljudska... smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što voli mladi Lucifer:

-Noć
-Tamu
-Ljude
-Sunce
-Tišinu
-Glazbu
-Orgulje
-Dugu kosu
-Zelene oči
-Crne oči
-Kišu
-Vrane
-Tetovaže


Što ne voli mladi Lucifer:

-Sunce
-Ljude
-Svijet
-Neoriginalnost



Pitate se zašto se neke stvari ponavljaju? Pa... razglabajte, možda shvatite.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bendovi koje slušam:
Dimmu Borgir
Enslavement of Beauty
Horna (krvava pusa dvospolcu koji nosi ime ovog benda)
Marduk
Manitou
Moonlight Agony
Iced Earth
Immortal
Therion
Norther
Demoniac
Dark Tranquility
Andromeda
Ark
Theatres Des Vampires
Tristania
Epica
Sirenia
Theatre of Tragedy
Old Man's Child
Behemoth
Burzum
Bathory
Nocturnal Mortum
Chopina
Mozarta
Greiga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

TenebraDentro

In the darkness I fall... Solitude and despair
Condemned to wander every night

While the people sleeps...
I raise from my bier and begins my life.
My life of a vampire

Tenebradentro

Wish your neck I wish your mouthI
Wish your blood I wish I wish I wish you

In the darkness I live...
Misanthropic existence
Condemned to live forever
While the people loves
I remember my bride
But I can't cry for my despair



Image Hosted by ImageShack.us

La Danse Macabre Du Vampire

Unholy bloody fucking suckers
I'm your nightmare, your damnation
This night we rise to suck your blood
This night we rise to fuck your soul

Danse! Danse! Danse! The Vampire!

Unholy bloody virgin's fuckers
I'm your pleasure... your suffering
This night we rise for our thirst
This night we rise for our life

Oh my beautiful Lady
Leave me such your neck
Leave me lick your body
Leave me fuck to you!


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr