Image Hosted by ImageShack.us Djetinjstvo… dude varalice…. majice sam cvjetićima…. - In the darkness there is always a bright spot, DEATH! - Blog.hr

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

17.05.2006., srijeda

Djetinjstvo… dude varalice…. majice sam cvjetićima….

Image Hosted by ImageShack.us
Da… sve je lako kad si mlad… Evo mene u djetinjastijem izdanju nego inače…. Da samo znate kako su me danas ljudi gledali… friki… sva u crnom i svijetlo plava majica sa pinki, žutim i zelenim cvjetićima… sve neke vesele boje… ne bi bilo to tak čudno, nego da dok nisam išla s Tinom doma, imala dudu u ustima.. kak je lepa… plava i nacrtani mjesec i medo kako spava na njemu… marka dude je NUK…. Zdipila sam ju prije godinu dana bratiću… od onda ju držim na ključevima… ali, baš mi je danas pasala kada sam se za ruke držala s Tinom i poskakivale do kuče… kak je to smešno izgledalo… dve ženske drže se za ruke, skakuću, pjevuše ringe ringe jaja, a jedna još ima dudu u ustima…
Image Hosted by ImageShack.usMoja je ista takva samo je drugačija slika na njoj…
Baš zbog toga, posvećujem ovo svom djetinjstvu koje polako prolazi… Image Hosted by ImageShack.us
Dal ste znali da djetinjasti ljudi dulje žive?!? Da… jer lakše podnose život i stresove….Znači, ja ću doživjeti 120-u i još se bum onda rolala…
Image Hosted by ImageShack.us
Niko mene nemre natjerati da odrastem… i sa 80 bum luda kak i sada…. U svima nama se skriva malo derište… ali u meni ne… ja jesam to malo derište… i tako će biti još dugo… pozzz i budite djeca… nitko nije sretniji od njih…
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>