Image Hosted by ImageShack.us Neka vas ne jebe mišljenje ljudi do kojih vam nije stalo! - In the darkness there is always a bright spot, DEATH! - Blog.hr

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

27.04.2006., četvrtak

Neka vas ne jebe mišljenje ljudi do kojih vam nije stalo!

Helo!
Upravo žderem grejp i mažem tipkovnicu njegovim sokom… zijev
Kolko vidite, stalno nešto j***m po HTML-u… nikak mi ne paše... tražim nešto crno, obično, da si pašu svakakve bloody slike… Kod nekih HTML-a, složim boju, pozadinu, ali jebeni rub boxa nikak ne mogu… Pomoć!!!

Evo sada malo objašnjenje naslova: Ne mislim da živite po svome i da vam se baš jebe za ostale, nego da je jednostavno ne obazirete na ne baš drage ljude dok vam počnu tupiti kak se to oblačiš, kaj to slušaš, s kim se družiš…. Meni osobno, pun je k***c slušanja toga…. Oblačiš neke šminkerske trapke, neku zelenu majicu… njanja njanja njanja…. Ja se oblačim onak kak se osjećam… Crno ne znači uvijek tugu, jednostavno se dobro osjećam u toj bolji; rozno ne znači britni spirs; a niti zeleno žapca…. :)) Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam bar ta koja je uvijek friki obučena… Onda mi je draže da mi netko kaže da sam užasna ili da nemam ogledalo, ja se samo nasmijem jer poštujem tuđe mišljenje ali mi se baš j**e za njega… Znam da je čovac iskren… Bar dok je riječ o takvoj bezazlenoj temi. Uostalom, zašto ja ne bi mogla biti obučena u zeleno??? To mi nikako ne ide u glavu. Svi misle ako slušam Kredele, Mejdeje, Hemerfola da moram biti u crnom… Iako je lakše nekak tu glazbu doživjeti kroz crno, meni se baš nosi zeleno, i ja ću si to obuči… I, još nešto, što se to druge nepoznate ljude tiče kako ja izgledam, da li imam crnu ili crvenu majicu, s leptirima ili ružicama? Fakat mi nije jasno… Ali znam, ja ću nositi ono u čemu se osjećam dobro (najčešće tamnije boje), ali imam neke faze gdje lupim po jednoj boji i ne puštam ju… ali crni lak na noktima uvijek ostaje… I uvijek se vračam na svoje – crno.... Image Hosted by ImageShack.us

No, ja nemam ništa protiv što mi frendica sluša Šakiru i šminkerica je… Poštujem je, iako ona mene ne kuži kak me nije sram izaći van, a kamo li u školu, u nekoj čudnoj kombinaciji odječe… Najgore je biti običan! Pretvarati se u nešto što nismo, nositi nešto samo da nas drugi «prihvate i ne ogovaraju»… Usudite se biti drugačiji… bar ćete vidjeti tko vas voli zbog vas osobno, a ne zbog izgleda ili skupe odječe s markom! Ustvari, tko voli neka izvoli! Image Hosted by ImageShack.us
PS. 26.04. – Seko, hrpi brzdej!

<< Arhiva >>