Image Hosted by ImageShack.us Subota, dosadna subota!!! - In the darkness there is always a bright spot, DEATH! - Blog.hr

In the darkness there is always a bright spot, DEATH!

18.12.2005., nedjelja

Subota, dosadna subota!!!

Frendica je slavila ročkas, a od nas 5 napile su se dvije. Jedna se je mene prinila ko PIJAN plota. Ona ga voli, ne može bez njega... Dok se napokon otreznila, bio je farjunt. Par puta sam povukla dim pred sestričnom koja je velika tračara.
Vidjela sam mnoge drage osobe koje nisu ništ drugo delale nego žicale u okolo i smijale se. Mislim da im nisam tolko drage kak one meni. Ali život je jeben!
Sve se promijenilo. S osobama s kojima si nisam bila tako dobra, sada sam super,a određenoj osobi kojoj sam htijela život poklonit, sada mi jedva "bok" kaže. Toliko o ljubavi. :( Uvijek te povrijede oni koji te navodno vole. Al ja sam prokleta - ili za jednu noć ili samo frendica. Nikad ništa više! Jedina utjeha bi mi bila cuga, ali sam na uspješnom odvikavanju. Svatko odlučuje za sebe. To je istina kao i ona da je ljubav vječna... Voliš, kaže da te voli, adok trepneš - žao mi je, nisi ti kriva... Moš si mislit! Da nisi ti kriva, nebi se to desilo. Ja sam krepana, nabadam slova i kažem vam Laku noć.........

<< Arhiva >>