četvrtak, 28.09.2006.

am i dead now??!!!

neka me neko uštipne......molim lijepo..

sanjala sam da sam preksinoć bila na koncertu grupe za koju bi sve dala.......najbolje...najmoćnije......najžešće.... grupe na svitu......
sanjala sam da sam preksinoć bila na koncertu pearl fakin jama!!!
i bio je to zasigurno najlipši san u mom životu....san koji je trajao cijelih 18 sati......


molim vas sve...... neka mi neko kaže da nisam sanjala!!!!!!!!!!!!!!!!



ono je bio definitivno......ali definitivno definitivno jedan od najboljih dana u mom životu..(najbolji)......

čitavih 5 mjeseci iščekivanja.......čitav ovaj tjedan prije......a kamoli sam dan koncerta su bili tako nabijeni emocijama....adrenalinom....uzbuđenjem.......napetošću........



evo jedna anegdota prije nego se raspizdim o koncertu........ ( ma kurac anegdota...usrali smo se od straha!!!!).......
idemo mi lijepo autoputem........zajebajemo se.....slušamo pearljam i deremo se na sav glas.......
taman smo bili prošli tablu na kojoj je pisalo nešto u stilu..... ZAGREB 175 km.......
i mi svi onako uzbuđeni..aaaaaaaa još samo 175 km nas dijeli od pj!!!! jeee.....
ali....( jebeno ali..)
naša euforija nije baš potrajala......
nije prošla ni minuta.....
i auto nam stane....! nasred jebenog autoputa......!!!! samoo je stalo!!!!!!!! oke...maknemo se mi u traku za vozila u kvaru sa strane.......
i ono iz možda drugog pokušaja opet krene...... juhuuuu!!!idemo na pearl jam.......
ali nije to bio zadnji put.......blablano
nemam baš sad volje da opisujem svaki put kad je stalo al ono....... zamislite samo da vam auto 5 minuta ide....pa po ure ne ide..... i tako cijelim putem!!!!!
i još.....uza sve to...zamislite da baš tada idete na koncert PEARL JAMA!!!!!!
ni sad nemamo blage koji mu je kurac bia........ni pomoć na cesti nam nisu nešto pomogli...
ja mislim da sam se totalno upišala kad smo prolazili kroz tunel mala kapela.......
pazi sad ovo....
tunel dug 6 kilometara........+ auto koje staje svako 10 minuta...+ samo jedan trak u jednom smjeru......+ ......naš strah i napetost uronjeni u suze.....+ smrtna tišina......
=....................................
yebote!!!!!!!
samo mi je to trebalo prije koncerta..... dodatna doza adrenalina........koda već nisam bila ionako looda!!!
zadnji pu kad je stao to je bilo 5 jebenih kilometara od zagreba!!!!!!!! 5 jebenih kilometara.....mi smo umrli....
no dobro...





cijela sam plava od modrica.......kad su počeli puštat ja i prijateljica smo priskočile ogradu od redova i potrčale prema ulazu...ali tek su onda počela naguravanja.......nemožeš ni naprijed ni nazad.......omg....u sebi samo mislim..oke, lorena....sad ćeš ih vidit...sad ćeš ih čut...strpi se još samo malo........
i jesam.....


prve taktove severed handa čula sam dok sam se još gurala kroz rulju u rukama noseći dvi pune čaše pive......
ovim putem se ispričavam svima koje sam prolila....na kraju je ostalo niti pola čaše...hehe......
ali kad sam čula....."big man stand behind an open door....!!!!" .....ma ono.....gotovo se ukopala u zemlju..
imala sam osjećaj ka da mi je nekih 10000000 volti prošlo kroz noge pa preko cijelog tijela......
ajme koji osjećaj......
i onda veliko finale....
nakon mučnog proguravanja view!!!!!! imali smo savršena mjesta.....sve sam vidila.....!!!!!!sve sam osjetila!!!
oni koji su bili tamo znat će na šta mislim!!
I SAD, YEH...!!


uslijedilo je brdo predobrih pjesama........ da ne nabrajam....ewo setlista..

Set 1 Severed Hand, Corduroy, Hail Hail, Last Exit, World Wide Suicide, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Given To Fly, Unemployable, In Hiding, Even Flow, Education, Do The Evolution, Jeremy, Army Reserve, Gimme Some Truth, Whipping, Life Wasted
Encore 1 Thin Air, Thumbing My Way, All Or None, Black, Wasted Reprise, Better Man, Porch
Encore 2 Blood(Atomic Dog), Alive, Rockin' In The Free World, Yellow Ledbetter

nemogu izdvojit....ali priznajem.....glas sam izgubila na bloodu....... spin me round!!!!!!!!!!


mislim da mi nitko neće zamjeriti ako kažem da je vrhunac koncerta bila pjesma porch!!.......kad je vidio kako se cijela dvorana dere skupa snjim....eddie je onako spontano došetao do kraja pozornice..... i kad se niko nije nadao.....skočio je na konstrukciju i popeo se skoro do vrha..........tadašnja atmosfera je neopisiva....pa neću ni pokušavat........gore je nastavio s pjesmom.......
nimalo se nisu promijenili.....usporedite sad ovaj koncert i njihove svirke sa početka devedesetih......
ista žestina....ista uživljenost.....isti pearl jam!¨!!!!


i još.... ne smijem zaboravit spomenit, ajme nesićam se više koja je to pjesma bila, cameronovu višeminutnu solažu........ koje savršenstvo......


kraj........rockin in the free world........eddie nosi hrvatsku zastavu.......edddie ide kroz rulju.......eddie daje liku jedan def....... eddie baca i drugi def........ ajme koji kraljevi.........

i dobro već poznato....završna pjesma.....yellow ledbetter.........
mnogi kažu da ju je uništio..........ali ja nimalo ne mislim tako......
izmijenio je sve riječi ali ima pravo na pjesničku slobodu...predobro je to odradio..........s razlogom je završna.......!!!!!!
aaa.......

koji koncert!!!!!!

ma pearl jam su stwarno i z v r s n i glazbenici........
koliko sam snimaka, spotovai njihovih koncerata pogledala i poslušala.......ali ništa.....ama baš ništa se nemože mjerit sa onim od preksinoć................... ništa.


tri puta je eddie pročitao nešto na hrvatskom......neopisivo.....car je..

" george bush je potrošio 300 milijuna dolara na rat u iraku. ali ova pjesma nije o njemu nego o udovici jednog vojnika."
"sinoć sam saznao da se moj dragi prijatel ženi. pa zato pos..posvećujem pjesmu."
" hvala vam što ste nas pozvali."
" želio bih nazdraviti karlovačko."


i još je rekao kako nikada zadnj koncert nije najbolji već je to uvijek onaj prije zadnjega.........


i sad...
molim vas.......
recite mi da ja to nisam umislila i da je eddie rekao nešto u stilu
" see you all next year!!"
ayme.........jedva čekam.........


imamo puno slika i snimaka......... to ću kasnije objavit....kad prebacim na komp......



i neka mi samo neko kaže da sve ovo nisam sanjala!!!!!!!!!




pozdrav svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrav ekipi slovenacawave
veliki pozdrav korčulanima koji su trebali doć danas u split ali oke..... vidićemo se mi opet!!!!!wave
pozdrav lei, baš mi je drago što smo se vidile......
pozdrav layne morrisonu, i pozdrav ivi,
i pozdrav svima onima koje nisam uspila viditi......baš mi je žao ššto se nismo našli!!!!!


kissach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.