nedjelja, 17.09.2006.

9 is a magic number.....

hail blogeri!!!!!!!!!!
sad baš i nemogu nešto osobito pametno napisat........
već duže vrijeme me hvata pearljamomanija........
nije ni čudo......


jel vi kužite?!
za samo ..........9..........dana ye koncert...... evo doshli smo i na jednoznamenkaste......
čoviče....cila se naježim od same pomisli.....


Image Hosted by ImageShack.us

ovih dana sam upoznala i mog najboljeg prijatelja......- windows media player...... tako da po cijele dane sad skupa pyevushimo njihove pisme......
trenutno smo uživljeni u why go......



She scratches a letter into a wall made of stone
Maybe someday another child won't feel as alone as she does
It's been two years, and counting, since they put her in this place
She's been diagnosed by some stupid fuck, and mommy agrees,
yeah...
Whoa...yeah...hey yeah yeah...
Why go home... (3x)

She seems to be stronger, but what they want her to be is weak
She could play pretend, she could join the game, boy
She could be another clone...ooh...whoa...ah yeah...

Ooh...
Why go home? (4x)
What you taught me...put me here...don't come visit...mother...
Sting me...

Whoa...ooh...
Why go home? (4x)
What you taught me...put me here...don't come visit...mother, mother,
yeah...
Why go home? (7x)
Whoa...







a nishta ono...shta da vam još kažem.....užasno sam sritna......
hehe.....još se sjećam kad su svi ovi blogeri iz zagreba i okolice bili uživljeni u one ka grunge slušaone.......a ja sam cmizdrila kao živim u splitu i kako se tako nešto nikad ne dogodi ovdi....
lol......
prije nekih dva tjedna bila je večer garden of stone u st klubu kvasimodo.....
puštali su soundgarden, aic, pj, mudhoney, stp, muse i tako...a onda je neki ka bend nastupa i svira njihove pisme........ i mislila sam da ne može bit bolje .......
da, to sam mislila sve do preksinoć kad nam je prijatelj reka da će u istom klubu bit pearl jam večer.....
sinoć se tamo puštala nihova muzika i of kors.... neki je bend nastupa.....



u dva tjedna je u splitu bila i grunge i pearl jam slushaona a za 9 dana idem na koncert najbolje grupe na svitu........
i ono...iskreno se nadam da se ništa više neče dogodit jer moje srce zasigurno neće izdržat još jedan panični napadaj.........tek mi je 15 godina........... previše je sve ovo za mene......


i još jeanput....

***yosh 9 dana do koncerta PEARL JAMA!!!***



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.