Business Week, sada je sigurno, ima u novom broju ( izlazi na kioske 02. svibnja u SAD-u) veliki prilog o blogovima i osvrt na ulogu blogova u poslovanju s brdom savjeta poduzećima o tome kako ugraditi blogove u svoje poslovanje.
Biblija za osnove razumijevanja .
Imaju malo prebombastičnu naslovnicu nazvanu " Blogovi će promjeniti vaše poslovanje ! ".
U hrvatskim prilikama rečenica još uvijek zvuči teško shvatljiva.
Ipak, znam da će pokušati dati najbolje prakse iz poslovnog svijeta i pojasniti kako blogovi ulaze u tu priču ( tamo kad to ima smisla ).
Spomenuti će u tom izdanju sve o tome zašto blogovi postaju utjecajni, zašto ih ne treba automatski odbijati i spomenuti mane i nemoći toga formata kojih još uvijek ima puno.
Za koga u hrvatskim prilikama ima mjesta za business blogiranje?
- konzultanti
- mediji
- softverske tvrtke
- freelance/slobodnjaci raznih profesija
- književnici
- glazbenici
- projektni blogovi ( uz live blogging )
Dok neki nemaju takvih potreba ( je, je ):
- mesna industrija
- prodavači na placu
- industrija pletenih košara i vrtnih sjenica...
|