vrući čaj s limunom, keksi i razmišljanja

Daisy je fensi. Ima msn.


Da, valjda sam pogodila kako se to zove. Sinoć je Luka bio kod mene i instalirao mi ga je tak da sam sad sva supač, jer ga imam. Uglavnom, ak mi netko hoće nešto pisat nek me doda u kontakte (ja to ne znam napraviti...ups), a mail je mrshupershin@hotmail.com (nemojte se čuditi imenu, interna zezancija).

Eh, da, tjedan je prošao sasvim ok. Test iz povijesti za koji sam fakat puno učila i mislim da sam ga dobro napisala, a sad čekam rezultate, zatim otkrivanje zaliha fensi twinings i sir winston čajeva u mentalnim kutijama na polici u kuhinji (sada svako jutro za doručak pijem english brekfast tea, kjut, zar ne?) i još inih stvari i stvarčica.
Malo tuge i virdastih osjećaja, ali zato puno trbuhobolja od smijanja i visoko moralno-intelektualno-tračerskih razgovora s curkama (uz čaj, naravno... ah, ovisnost)

flash news:
*u etnografskom muzeju je otvorena izložba cipela. baš po mom ukusu, jedva čekam...
*mare je napokon popustila nakon dvoipogodišnjeg nagovaranja i rekla da mogu doći kod nje da vidim njenog brata. mmmmm....
*SUTRA IDEM GLEDAT PONOS I PREDRASUDE..... mmm, mr.darcy....
*spetljalo se dvoje meni jako dragih ibliskih ljudi tako da se fakat nadam da će ta veza uspjeti i želim puno, puno sreće zajedno
*danas je grmilo pa je raska rekla da dolazi proljeće... volim proljeće... puno tratinčica
*moj najbolji prijatelj Luka ima svoj blog pa to sada javno oglašavam na mom veoma čitanom blogu jer on za sada ima samo dva komentarčića. pa kliknite...

i to bi bilo to...
nadasve neinspirativno, ali barem nekakvo...
love, M.

17.02.2006. u 22:03 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga


ništa pametno... ponešto o svačemu... svašta o ničemu... moja razmišljanja i zaključci, naravno, ne obavezno logični

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
od 19. 12.

Linkovi

moji...

vedrana
irina
luce
anja
fami
boris
tea
cimerica maja
punx/moko
štef




my mail:
happycow@net.hr
msn: mrshupershin@hotmail.com

trenutno...
...slušam:
Pips, Chips & Videoclips
Oasis
The Doors
Franz Ferdinand
Artic Monkeys
ekv
Parni Valjak
Guns 'n' Roses
Rolling Stones
Rundek
Oružjem Protiv Otmičara
Azra
Urban & 4
Laufer
Balašević
Volim...
...knjige:

"Šopingholičarka" (sva 4 dijela)
"Ponos i predrasude"
"U sjeni transcendencije"
"Spirits od the Death"
"Preobraženja"
...filmove:
"Mrtav, 'ladan"
"Francuski poljubac"
"Zaljubljeni Shakespeare"
"Emma"
"Forrest Gump"
"Charlie i tvornica čokolade"
"Čokolada"
"Pirati s Kariba"
"Briljanteen"
"Zapravo ljubav"
"Važno je zvati se Ernest"
"Idealan suprug"
"Full monty"
...serije:
"Život pred nama"
"One Tree Hill"
"Gilmorice"
"Simpsoni"
...pjesme:
"Little By Little"
"Kad hodaš"
"Wonderwall"
"What's Up"
"Obrati pažnju na posljednju stvar"
"Dan, mrak"
"Porculan"
"Angie"
"Don't cry"
"What A Wonderful World"
"Poštar lakog sna"
"Odlučio sam da te volim"
"Nemirno more"

Volim...
...svoje prijatelje
...pjevati
...zelenu boju
...Johnnyja Deppa
...cipele
...Monty Pythonovce
...šetati po kiši
...proljeće
...čajeve
...agrume
...gitare
...filmove s happy endom
...govorničku
...secesiju
...impresionizam
...Klimta
...kljukaste noseve
...sitnice
...putovanja
...Pariz