vrući čaj s limunom, keksi i razmišljanja

the new one...

Napokon, u nedostatku pametnije i konstruktivnije moždane aktivnosti, odlučih ja da bi baš mogla napisati jedan novi post.
Kod mene ništa novog. Upravo sam vidjela novu kolekciju mog najdražeg Marca Jacobsa za jesen/zimu 2006./2007. pa sam malo razočarana. Nema lepršavih suknjica, slatkih torbica, šarenih cipelica... ah...
Doma vlada prilično koma atmosfera. Tata i ja ne pričamo, a ni mama baš ne priča pretjerano s njim, pa je malo tiho, a to je kod nas veoma neobično. Mi uvijek imamo puno toga za reći. Svi. Sada moja mutava sestra Marta mora prenosti poruke jer, naravno, nitko ne želi povrijediti svoj ego i prvi progovoriti. Ma nema veze, ja pričam sama sa sobom. Ali ne na glas, da nitko ne čuje. Unutra je baš zabavno.
Popodne sam obljepila zid iznad kreveta sa razglednicama. Sad je baš lijep i šaren. Imam svakakvih: Budimpešta (tih najviše jer kad sam bila tamo nakupovala sam ih hrpetinu), London, Toscana, Dubrovnik, Biograd, Istambul, a imam i Zagora i Garfilda. Ma baš mi je lijepo, sada ću ljepše sanjati.
...
...
...
hmm...
...
...
ŽELIM...
... crne universal adidas tenisice, ray ban naočale i levisice
... pogledati novu verziju ponosa i predrasuda u kinu
... napokon dobit đeparac i njime platiti zakasninu u knjižnici, kupiti fensi zeleni čaj, novi Elle i formule za matematiku
... da netko tko je trenutno u vrlo glupoj i čudnoj fazi izađe iz te faze i opet postane super kao nekada
... telefonirat satima
... mu reći što osjećam prema njemu, ili još bolje, sama sebi objasniti što to osjećam
... kutiju ledo grandisimo sladoleda od crvene naranče i grejpa
... jednog dana imati svoj kafić, zapravo svoju čajanu (tea house, that's fensier) i stotinama različitih čajeva, mojih mješavina, prirodnih sokova, domaćih kolača i finih kava
... otići na jedan dobar trač-čaj s mojim curama
... sljedeće ljeto otići s dečkima na tour de ex yu i vidjeti beograd, sarajevo, novi sad i skopje
... da je sad 4.7. i da sam na koncertu franz ferdinanda, a sutra ujutro putujem na maturalac
... dobiti sponzorstvo za govorničku
... otići na govorniču i napokon dobiti taj tuljac
... se ljubiti
... da je proljeće i da rastu tratinčice i sija sunce
... prespavati ovaj utorak
... jednog dana završiti s nekim poput kevina klinea u francuskom poljupcu s dugom kosom, brkovima, četverodnevnom bradom, sexy francuskim naglaskom i vinogradom u provansi
... da hrt/nova/rtl napokon puste film tri mušketira
... upoznati johnnyja deppa i seksualno ga iskoristiti (skromno, zar ne?)
... se smijati toliko da me boli trbuh
... sobu punu cipela
... zelenu sobu
... svoju kupaonicu
... da nam na maturalcu bude pre, predobro
... upoznati nikolu đuričkog i satima gledati njegov nos
... da imam inspiracije još nešto napisti, ali s obzirom da je nemam.........pa pa!!

Image Hosted by ImageShack.us

11.02.2006. u 21:58 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga


ništa pametno... ponešto o svačemu... svašta o ničemu... moja razmišljanja i zaključci, naravno, ne obavezno logični

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
od 19. 12.

Linkovi

moji...

vedrana
irina
luce
anja
fami
boris
tea
cimerica maja
punx/moko
štef




my mail:
happycow@net.hr
msn: mrshupershin@hotmail.com

trenutno...
...slušam:
Pips, Chips & Videoclips
Oasis
The Doors
Franz Ferdinand
Artic Monkeys
ekv
Parni Valjak
Guns 'n' Roses
Rolling Stones
Rundek
Oružjem Protiv Otmičara
Azra
Urban & 4
Laufer
Balašević
Volim...
...knjige:

"Šopingholičarka" (sva 4 dijela)
"Ponos i predrasude"
"U sjeni transcendencije"
"Spirits od the Death"
"Preobraženja"
...filmove:
"Mrtav, 'ladan"
"Francuski poljubac"
"Zaljubljeni Shakespeare"
"Emma"
"Forrest Gump"
"Charlie i tvornica čokolade"
"Čokolada"
"Pirati s Kariba"
"Briljanteen"
"Zapravo ljubav"
"Važno je zvati se Ernest"
"Idealan suprug"
"Full monty"
...serije:
"Život pred nama"
"One Tree Hill"
"Gilmorice"
"Simpsoni"
...pjesme:
"Little By Little"
"Kad hodaš"
"Wonderwall"
"What's Up"
"Obrati pažnju na posljednju stvar"
"Dan, mrak"
"Porculan"
"Angie"
"Don't cry"
"What A Wonderful World"
"Poštar lakog sna"
"Odlučio sam da te volim"
"Nemirno more"

Volim...
...svoje prijatelje
...pjevati
...zelenu boju
...Johnnyja Deppa
...cipele
...Monty Pythonovce
...šetati po kiši
...proljeće
...čajeve
...agrume
...gitare
...filmove s happy endom
...govorničku
...secesiju
...impresionizam
...Klimta
...kljukaste noseve
...sitnice
...putovanja
...Pariz