Daily Dropping

četvrtak, 18.12.2008.

Psycho Killer FAFAFAFAFAFA

Osjećam se poprilično ljigavo. Utrpao mi se čitav život u proteklih tjedan dana. Neki pederi ljudi su me pratili po kvartu pa sam otrčao u haustor. Savršen haustor za takvu prigodu. Inače popišan i pokvarenih liftova. Penjao sam se deset puta četrnaestim blokovima bez svjetla radi bojkota poglavara zgrade. I to skroz brzo jer sam morao nuždit ali mi je pomalo bilo bed bajtati ostale kontributore. On već tri dana pakosti mojim sustanarima i meni što loše vrši birokraciju. Skroz preliminarno: ćelava je tetka i kad god mogu stresem mu čikobernicu u geranije i obkeljim zvono kaugumama. Svako malo biseruje o skupštini/domjenku i zahtijeva kolače. Aplicirao sam se distorziranom gitarom. Da nemam jedanaest i da sam mlađi, razbio bih mu portafon jer je naprosto glup čelnik.

Tek sad cijenim Thoreauov Walden i svoju sravnjenu kuću na Kajzerici. Iako sam bio okružen Normanima i ex-partizanima što bi nam opekom ili (jednom prigodom) zamotanim izmetom razbili prozor. Imali smo magnoliju i sve. Baštu čak. Jednom sam u jagodama ili malinama pronašao zvončić. Tamo sam i prvi put okusio zemlju. Majka kaže da odonda imam crve u dupetu i mislim da je smiješna. Posjedovali smo i orah s kojega sam se po prvi put strmopizdio naglavačke. Odlazio bih sporadično do Save i žicao štupsere i kedere da mi se smile i objese o udicu kako sam mal i nesposoban da bih impresionirao oca. Razbio sam i prvi izlog mjesnog dućana šipkom okomito gađajući neki objekt šta se bjelasao na borovoj grani. Vodoravno se lomilo staklo. Kakav šok za kupce. Prodavačica je nesmiljeno stala pištati i zapomagati. Sutradan me lokalni štemer užicao da mu idem kupiti cigarete pa sam prevario oca da mi sakupi za čokoladicu Životinjskog carstva i zaputio se kupiti Kolumbo držeći oči u džepovima i nos na podu. Štemer je ostavio trag na mojem basnoslovnom kompletiću potpisavši se sa tri rupe. Prijavila nas je susjeda iz Četvrtog Podbrežja. Prvi put sam dirao cure ondje. Moj Rimini. Tamo sada žive Kinezi i robuju konfekcijom. Kakva igra riječi!


Za pet dana prije 23. godine u offroad incidentu poginuo je D. Boone i ja sam odlučio skroz čvrsto memorijalno odsolirat Minutemenov 'Life As A Rehearsal'. Ne smatram to patetičnime.

Kavo i cigarete, dajte mi snage da prebrodim ovu noć!

- 00:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #