Daily Dropping

srijeda, 19.11.2008.

Rekoše mi da se ne ubrajam u Osobe

Jesam li sazrio i je li to ključno i uopće potrebno dovoditi u pitanje? Jedan francuski sociolog neposredno mi je rekao da za srećom ne valja tragati i da nisam sova pa da glavu zakrećem unazad. Mislim da se to odnosi da gledanje u prošlost. Ovom prilikom pozivam se na čitanje tinejdžerskog mi zapisa, a u dogledno vrijeme i drugih. Ovaj je stvoren pod utjecajem tinejdžerskih demona, jednog jesenjeg dana 2005...


IZ KRITIČNE ZONE

A nakon toga kako sam ja, Neosoba doduše pristojna izgleda, u Kritičnoj Zoni. Potom sam kao Neosoba u Kritičnoj Zoni otpremljen u Sigurnu Zonu gdje ovoj alegoriji dajem značaj.


(MEĐUVRIJEME, PROMETALO I ZADNJE SJEDALO)

Gledao sam ostala predivna Prometala i mumljao zdrave pjesme.


UTVRĐIVANJE IDENTITETA I NIJEDNA REŠETKA

U Policijsku Stanicu. Gdje sam zadržan predugo.


VAN STANICE I ZAKONA

Utvrdio sam Identitet, poveselio se kao Prava Osoba i provjerio sam svoju kognitivnu mapu kako bih otkrio gdje sam.


TRNJE

...


IZ ATMOSFERE

Djeco, idite protiv establišmenta, budite Albatros.

- 22:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #