"Samo posebni ljudi čine ovaj svijet posebnim...." ...It'S mY SeCrEt... - LeT yOuR LiPs StAy sELeD - Blog.hr

LeT yOuR LiPs StAy sELeD

06.05.2006., subota

...It'S mY SeCrEt...

Ljudi samo žele biti shvaćeni i žele da ih se čuje...otvaram ovaj blog i ne želim da itko zna tko sam ja, nego tko sam zapravo ja...što znači ime? to je kao broj, ime nisam ja. život je pun lažnih osjećaja i lažnih ljudi. Svi mi nanosimo bol, a boli nas samo kad se nanese nama. Pa ako i nas boli kada nas netko povrijedi, zašto vrijeđamo druge? Svejsni smo da će ih boljeti, ali ne prežemo pred ničim kada treba povrijediti neprijatelja, no neprijatelji smo si sami ako razmišljamo tako, uništavamo onu ljudskost u nama i humane stvari. Najveća je kušnja oprostiti. Lako je voljeti onoga tko voli tebe, no voljeti i poštivati one koji te ne vole pokazuje koliko je snažan taj osjećaj. Ništa nije vrijedno izgubljenog prijateljstva. Svi smo mi drugačiji, a kada nekog izgubimo, povrijedimo, izdamo, samo gubimo jednu posebnu osobu. Vjerujem da se u svima nama krije nešto dobro. Neki to pokazuju neki ne. Duša je uvijek čista, a razlikujemo se samo po odnošenju prema svijetu i okolini. Tu razliku stvara strah. Svi smo mi barem jednom bili povrijeđeni i svaki ožiljak na srcu stvara veći štit od drugih ljudi. Kada jednom ostanemo sami unutar tog štita, začahureni strahom u svom svijetu zapitat ćemo se je li to sve vrijedno toga? LJUDI OPRAŠTAJTE, PLAČITE, SMIJTE SE, VESELITE...život je prekratak da ga provedemo plačući u strahu, sami i nesigurni. Svi smo mi ljudi, ne?
- 13:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ISTINA POSTOJI, IZMIŠLJATI SE MOŽE SAMO LAŽ...
  • Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Ponekad nas život dovede do trenutaka kada ne želimo da itko zna da postojimo, da nas svi puste na miru. Ponekad imamo osjećaj da se ovaj svijet okreće bez nas i život ide,a mi stojimo. Ponekad želimo pričati, a nitko ne sluša...ponekad ne pričamo, a svi čuju...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    I shall fear no man, but God
    though I walk through tha valley of death
    I shed so many tears
    Please God walk with me... (2PAC, so many tears)

    I see no changes wake up in the
    morning and I ask myself
    is life worth living should I
    blast myself?

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    I got love for my brother
    but we can never go nowhere
    unless we share with each other
    We gotta start makin' changes
    learn to see me as a brother
    instead of 2 distant strangers
    and that's how it's supposed to be
    How can the Devil take a
    brother if he's close to me?
    I'd love to go back to
    when we played as kids
    but things changed,
    and that's the way it is...
    (2PAC, changes)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Look, if you had one shot, one opportunity
    To seize everything you ever wanted…One moment
    Would you capture it or just let it slip?

    You can do anything you set your mind to, man ...
    (eminem, lose yourself)

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Sometimes I just feel like - quittin, I still might
    why do I put up this fight? why do I still write?
    sometimes its hard enough just dealing with real life
    sometimes I wanna jump on stage and just kill mics
    and show these people what my level of skills like
    but I'm still white, sometimes I just hate life
    (eminem, 8mile)

    And when I'm gone, just carry on, don't mourn
    Rejoice every time you hear the sound of my voice
    Just know that I'm looking down on you smiling
    And I didn't feel a thing, So baby don't feel my pain
    Just smile back
    (eminem, when i'm gone)
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

~ŽiVoTiNjiCe~
  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us