Dodirni me galija tekst pjesme - Pravi datiranje

ponedjeljak , 31.12.2018.

-Akordi i tablature










Click here: Dodirni me galija tekst pjesme






Uvodnu i završnu temu na ploči komponovao je Zlatković, a odsvirali su je trubač Boban Marković iz Vladičinog Hana i sam Zlatković na flauti. U sustini ne treba nista zabranjivati ili ogranicavati. Ona još ne zna 10.



dodirni me galija tekst pjesme

Ima razlicitih vrsta osecanja i u tome je poenta. Opet se vracam na film Zona Zamfirova, koja je najbolji pokazatelj — jer milion gledalaca nije slucajnost. Tada klavijature već svira Ljubodrag Vukadinović.



dodirni me galija tekst pjesme

-Akordi i tablature - A ja noćas sve bi na gotovo I ne bi stala Ma ni pred sotonom,ooo..



dodirni me galija tekst pjesme

Ne želim se pravdati. Zašto bih, kaže bh. Glava i rep Rasim je 2007. Zamolio je Muharemovića da napiše muziku za Selmin tekst te da je otpjeva i snimi na CD da bi supruzi priredio rođendansko iznenađenje. U neka doba tu pjesmu je čuo Massimo Savić. Dino mu je objasnio da je on to već otpjevao, snimio spot, ali Massimo navalio hoće pjesmu da je on otpjeva. I, eto, otpjeva je Massimo - prenose portali izjavu Rasima Jusufovića. Muharemović je, kao da je naslućivao da bi se iz ovoga moglo izroditi nešto, sačuvao Selmin tekst iz 2007. Pjesmu čine tekst i muzika. Što se muzike tiče, sto posto je moja, a što se tiče teksta, Selmin imam kod sebe. Znate šta je to? Tekst je potpuno rekonstruiran mojim dijelovima. Osim toga, napisao sam i potpuno novu strofu. Pjesma mora imati glavu i rep. Nemam šta reći, evo njenog teksta - rekao nam je jučer Muharemović, koji je, iako nevoljko, ipak pristao dati izjavu o ovom slučaju. Pojašnjava i da Massimo nije čuo pjesmu u njegovoj izvedbi, već da mu je on odnio pjesmu da je posluša. Kada sam snimio pjesmu, zaštitio sam Selmu. Jer, šta ako padnem? Sam pao, sam se ubio. Eto, ako su tako mislili, to je trebalo ranije reći. Ali, na osnovu čega da nju ističem u prvi plan? Na osnovu nekoliko riječi? Ne može se riječ zaštititi. Ja sam im rekao da ću pjesmu dati Massimu. I, uostalom, neću da se pravdam, odgovor je na papiru - zaključuje Muharemović.



Galija - Da li si spavala (Acoustic, 6.1.1995)
Zebre i bizoni 05. Uzalud se trudiš 18. Sada kada su na sceni imena takva kakva jesu i situacija kakva jeste, na površinu isplivavaju neke stvari koje su sve vreme bile prisutne, ali ne u prvom planu. Na tvojim usnama 11. Publika je bila i ovdje na visini zadatka i oduševila Grua i Lalića. Kad me pogledaš 10. Nisam zeleo da ljude maltretiram i da se osecaju lose... Roskam je od 1984. Ko bi drugi 08. Tu si, cujem te lepo kako dises, kako dises, tu kraj mene.

[Tražim muškarca za avanturu|Three live chat|;10=:5 A@?A:5 A=0E5 2. 45>]






Oznake: Akordi, i, tablature

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.