Tražim muškarca za avanturu - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 31.12.2018.










Click here: Tražim muškarca za avanturu






Otkada je on umro nisam bila niti sa jednim muškarcem, i jako teško ih nalazim. Živim u svojoj velikoj kući katnici i živim od njegove mirovine, velika je dovoljno da mogu živjeti luksuzno uz svoj rad na poljoprivredi i sa životinjama. Takođe, mlađe osobe i oni koji žele samo virtuelne veze stop. Nikakve usluge ne nudim, pa molim da mi se takve osobe ne javljaju.



tražim muškarca za avanturu

Svi oni koji žele provod i neozbiljni su neka me zaobiđu. I nisam više za to da nekome služim i da mu budem dostupna 24 sata dnevno niti si hoću to dozvoliti. POGLEDAJTE MOJE SLIKE SVE I OCENITE MOJ IZGLED Moje slike mozete pogledati na sledećoj stranicu. Žene koje žive u inostranstvu među najtraženijama Pored zahteva koje žene iznose u oglasima, na sajtovima se primećuje i jedna zanimljiva karakteristika.



tražim muškarca za avanturu

- Ja sam takva uvijek vraćam dobrim za dobro i nije mi problem. Živim u svojoj velikoj kući katnici i živim od njegove mirovine, velika je dovoljno da mogu živjeti luksuzno uz svoj rad na poljoprivredi i sa životinjama.



tražim muškarca za avanturu

Živim u svojoj velikoj kući katnici i živim od njegove mirovine, velika je dovoljno da mogu živjeti luksuzno uz svoj rad na poljoprivredi i sa životinjama. Otkada je on umro nisam bila niti sa jednim muškarcem, i jako teško ih nalazim. Ne znam zašto je to tako ali baš nemam sreće i osjećam se skroz usamljeno u toj praznoj kući. Tražim nekoga samo za avanture jer nisam spremna da ulazim ponovo u neku vezu i mislim da sam prestara za to i da je moje vrijeme prošlo što se toga tiče. I nisam više za to da nekome služim i da mu budem dostupna 24 sata dnevno niti si hoću to dozvoliti. Bila bih sa nekim samo da zadovoljim svoje potrebe kada mi dođe, i da imam povremeno od nekoga koju riječ utjehe ili samo za razgovor. Ništa od toga mi više ne treba i sasvim mi je dovoljno to. Ne mora biti mojih godina i dolaze u obzir i mlađi koji vole starije žene dapače bilo bi mi drago, i za dobrog muškarca sam spremna dobro i platiti. Tko je zainteresiran neka mi se slobodno javi ja ću ga naći i dodati na svoju listu i dalje ćemo se dogovoriti. POGLEDAJTE MOJE SLIKE SVE I OCENITE MOJ IZGLED Moje slike mozete pogledati na sledećoj stranicu.



STEFAN SIMIĆ - SVUDA TRAŽIM ŽIVOT (Govori: Mile Vasiljević)
Takođe, mlađe osobe i oni koji žele samo virtuelne veze stop. Za sebe kaze da je izuzetno temperamentna, ali i staložena kulturna, razume ljudsku tugu i radost. Ispod su prikazani profili djevojaka dostupnih za razgovor i zabavu. Najpre jer veliki broj ljudi nema vremena za kontakte uživo. Na većini sajtova je naznačen broj oglasa, na jednom od najposećenijih i najpoznatijih sajtova, ima 726 oglasa u kojima se traži brak ili ozbiljna, a oglasa prkeo kojih se traži osoba samo za avanturu daleko manje-76. Iako ovaj oblik poznastva može da dovede i do kvalitetnih odnosa, Radmila napominje da je on samo početak. POGLEDAJTE MOJE SLIKE SVE I OCENITE MOJ IZGLED Moje slike mozete pogledati na sledećoj stranicu. Volela bi da upozna kulturnog i duhovitog muškarca materijalno obezbeđenog. Tko je zainteresiran neka mi se slobodno javi ja ću ga naći i dodati na svoju listu i dalje ćemo se dogovoriti.

[Tube sex mature|Portali hrane|Seks oglasi u bih]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.