petak, 11.08.2006.

...oprosti...

Evo ljudi u prošlom postu sam napisao neke stvari koje su krivo zazvučale. Želim se ispričati Katarini na mojim riječima iz prošlog posta. Nisam imao namjeru povrijediti te i žao mi je šta je tako ispalo. Naravno da možemo imati ono što smo imali i nadam se da će tako i biti. Znaš da ne napuštam tek tako svoje prijatelje, osobito ne sobe koje mi znače što i ti!!! Još jednom oprosti na riječima. Kao što si napisala u komentarima nisi to zaslužila. Slažem se s time pa sam zato i napisao ovaj post. A što se tiče dojma o tebi koji ostavlja prošli post... khm... ljudi da bi shvatili kakva je Katarina osoba pročitajte one starije postove di zbilja piše ono što treba pisati i kako zaista stvari stoje! Nemojte o Katarininom karakteru suditi po prošlom postu jer nije ispravno.
To bi bilo sve za ovaj post...