četvrtak, 09.02.2006.

sa danom zakašnjenja...

Karta

Izgubljeni čovječe,
nađi se u ljubavi.
Ne lutaj besciljno svijetom
u potrazi za smislom.

Zar ne znaš
da se on krije duboko u duši,
tamo gdje skrivaš
lica i imena svojih najbližih?

Oni su
tvoje izbavljenje i spas
potrebni ti u životu
obojenom naporom putovanja.


by: my older sister

započeo sam ovaj post pjesmom jedne od moji starijih sisterki jer su me htjele ucjenjivati time što nisam rekao roditeljima za komad iz hrvatskog. E pa razočarat ću vas time što vam to nije uspjelo jer je prije tjedan dana bio roditeljski pa sam sam rekao. Jesam li rekao da mi sisterke čitaju blog? Samo mi još fali da mi i starci počnu čitat. Kad sam rekao da sam dobio komad, a to je bilo nekoliko minuta prije nego li su krenuli na roditeljski mislio sam da sam pravo nagrabusio jer su bili ljuti kao puške. Kad su se vratili sa roditeljskog bilo je prigovora al ni u pola kako sam očekivao. A šta će... ipak sam im ja jedini sin. Nekad čak pomislim kako bi mi bilo bolje da imam strože roditelje al zašto mijenjati nešto što je već dobro...?!
U proteklih tjedan i koliko već dana kako nisam objavio novi post nije se ništa toliko značajno dogodilo. U prošli petak smo imali pet sati umjesto sedam (nismo imali zadnja dva sata jer je profesor išao poslovno u zg). Drugi sat smo imali tjelesni i tako mika i ja odemo u “teretanu” vidit što se može raditi. Došli smo tamo kad cure igraju badminton. Mi mal gledali al curama iz razreda brzo dosadilo pa smo mi preuzeli. Igrali smo protiv cura iz g razreda i kako bi igra bila zanimljivija dogovorimo se da kad jedna ekipa izgubi poen skine jedan dio odjeće. Nakon što je mika skinuo gornji dio trenirke cure su izgubile dovoljeno bodova da nam više nikad neb stale pred oči. Al oprostili smo im. Poslije došla dva sata matke i automatika... čista dosada. I na kraju utakmica naše škole protiv obrtničke. Naravno mi smo pobjedili al su se držali bolje od gime koju smo pobjedili 5:1. Nema nam ravnih...
Ovaj tjedan je postao već nekako dinamičniji. Profesori su počeli pitati, ugovaraju se kontrolni... sve se vraća na staro. Danas sam već odgovarao jedan predmet. Dobio sam 4 al nisam baš zadovoljan jer sam imao 5 na polugodištu i pitala me i neš iz prvog polugodišta, a ja nisam znao da će pitati al sve je na kraju ispalo dobro za mene jer me pitala ono čeg se sječam. Jučer sam trebao pisati ispravak jednog dijela gradiva iz matematike al još ni sam ne znam kako odgovorili su me genijalci iz razreda. Idući tjedan će biti gadan. U utorak pišemo matematiku, a za još dva predmeta nije sigurno kad pišemo.
To bi bilo to za ovaj put...

P.S. ljudi najte se srditi kaj vam ne stavljam komentare... nisam baš na netu u posljednje vrijeme...