mala svaštara

27.04.2005., srijeda

Evo mene opet

Pišem blog tek par dana i već sam uspijela nešto zasrat. Naravno, nitko mi nije izašao u susret pa sam morala otvoriti novi. Kreativnost je i ovog puta izostala kod davanja imena i izgleda... nema veze, glavno da ja pišem i dalje.
Moram se pohvaliti da sam jučer dala ispit na faksu, i to ne bilo koji, nego zaaadnjiii!!!! Euforija i nije trajala koliko sam očekivala jer tek sad dolaze pravi problemi. Nadam se da me diplomski neće puno zezati, ali traženje posla...da, to se zove problem! Znam par ljudi koji su na burzi već duže vrijeme, kod nekih su čak u pitanju i godine, ali valjda su to ekstremni slučajevi.
Drugi problem je dosada.
Šta da čovjek radi dok traži posao? Kako ubiti vrijeme? That is the question! Pogotovo ako su ljudi oko njega zaposleni i žive onaj standarni život na relaciji posao-kuća a, tu i tamo birtija.
Dok sam spremala ispite uvijek sam imala ˝pametnijih˝ stvari za raditi, gledala stupidne serije i filmove na televiziji, izmišljala svakakve obaveze...sve samo da ne učim. A sad... i nije neki gušt kad ne moram učiti. Ne bi čovjek vjerovao, ali nakon nekog vremena dosadi i horizontala i kauč i televizija.
Onda kad mi netko kaže da ono šta se mora nije teško, dođe mi da ga pošaljem u neku stvar... jer ono šta se mora zaista JE TEŠKO!
I na kraju, ja ovako sretna i ponosna na sebe napišem totalno pesimističan post! Bravo ja!

- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi