četvrtak

nedjelja, 11.02.2007.

Izlet izlet izlet izlet izlet!
Jako mi se ide. Užasno jako. Odlično jako. Jako. Da:)
Bit će nam super, jelda?
Još uvijek me progoni činjenica da nisam bila na Marta-Cota rođendanu i stvarno mi treba neka veselica:D


E odite svi gledat Malu miss Amerike! Svi! Jer je najbolja. I smiješna jako jako jako.

Meni se ne da učiiiiiiit. Neću. Dosadno je. I ne treba mi. I bezveze je. jadno. socijalno. siroto. ima toliko boljih stvari za radit. šetat gradom, čitat lijepe knjige, pit kave, plesat, zavalit se u kinu u one fine stolce, peći kolače, radit muss, igrat pictionary, spavat,putovat i tako:) ne bi mi dosadilo. sto posto. biologija mi je spržila i sasušila mozak. nakon ovog "100 posto" nasrnule mi asocijacije poput 100 kromosomskih jedinica i 100 morgana :( jao. bok!

- 23:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #