četvrtak

petak, 09.02.2007.

...SNOVI...

Snovi su nešto tako divno!U njima je sve tako jednostavno i lijepo...naravno,ako sanjaš nešto lijepo. A ako i sanjaš nešto ružno,nije li predivan filing kad se ujutro probudiš i shvatiš da je sve to,što si u snu proživio samo plod tvoje mašte?!Onako;otvoriš oči i skužiš:“Huh,sve je to bio samo san...“ U snovima možeš izmišljat i kreirat bezbroj najraznovrsnijih svjetova,pojava i bića!Sve stvari posložiš onako kako bi htio/la da se ostvare.
Vozač kamiona!!To je tako zakon zanimanje.Sto puta kad sam bila loše raspoložena ili kad nisam htjela razmišljat o stvarima koje su mi se desile taj dan,legla sam u krevet i rekla sama sebi:“Želim vozit kamion!“(i to ne bilo koji ,nego coca-cola kamion),okrenula sam se na drugu stranu i u trenu sam postala vozač.Prešla sam hrpetinu kilometara,a kad mi je cesta dojadila otišla sam u birc i pročitala novine.Na putu sam upoznala nove i zanimljive ljude koji su stopirali,a ja sam ih odlučila povesti.Doduše,kak se po prirodi bojim svega i svačega,nadala sam se da me neće oteti,opljačkati ili nešto treće..Dosad mi se još takvo nešto nije dogodilo...:)
Bezbroj puta sam razmišljala zašto se gotovo nikad nemože dogoditi da ti je dan lijep,al onako-baš liiiijeeep?!!Uvijek se desi bar jedna mala sitnica koja sve upropasti.Kako je predivno kad ti je dan uzbudljiv,ispunjen sa svim i svačim i kad na kraju dana možeš reći:“to je to“.Al vjerojatno život ne bi bio zanimljiv da nemoraš za nečim strepit;a u tim situacijama ti je nada najbolji prijatelj jer uvijek,usprkos svemu,očekuješ da će sve završiti baš onako kako treba.Tako i ovako smo mi ljudi po prirodi takvi da uvijek tražimo više i još više i nikad nismo zadovoljni s onim što imamo. Zato postoje snovi,da ti se desi sve što god poželiš;bilo moguće ili nemoguće,stvarno ili nestvarno,dobro ili manje dobro...
Trenutno jedina stvar koju bi htjela je da u ponedjeljak raska dođe na sat (baš me briga, nadrkana ili nenadrkana) i kaže da nema informajija,iz bilo kojeg razloga-nevažno,samo da je nema... Naprosto ne želim da mi mama u ponedjeljak sazna za današnju fiziki i jučerašnju filozofiju!Ipak mi se još živi...To je jedina stvar za koju trenutno NE ŽELIM da se dogodi u SNU, nego da bude stvarna! Jel tražim previše???

- 21:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #