četvrtak

nedjelja, 31.12.2006.

NojJar!

uhajhaj!
baš mi se ide slaviti plesati piti šampanjac večeras. razredni doček nove, fino!

proslo je tek tjedan dana praznika. ovim tempom cu bankrotirat uskoro. al okej. jer dobro mi je skroz! vani sam puno i plesem. luciji su dosli francuzi u koje smo se mahom svi zaljubili. prvih pola sata nakon upoznavanja samo smo se smijali. nas 10-15 stoji i smije se. divno. i isli smo na ricarda, los caballerose etc. i plesali ko kokoši i afrikanci i ja sam postala profi u salsi:D

magla jučer nije valjala, ne ne. fina lijepa ljepa pjesma: tamo me nagla ova zagrebacka magla...

ali danas je nema. i uspjet cemo naci put do novogodisnjeg derneka!

a ja sad moram ici kupiti pola kile sira. i zvati ljude da mi daju neku robu jer nemam kaj za obuć:D

Čao.

- 14:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #