četvrtak

subota, 16.12.2006.

Naslov ide ovdje

Lucija želi da napišem post, pa evo... Iako sam i namjeravao, samo sam do sada gledao film, a kako mi pravila nalažu, imam vremena još, pa... Hvala svima koji su mi došli na rođendan... Nadam se da je svima bilo dobro... Nekima i bolje, jel... Ali, o njima se ne smije pisati javno, ovo je ipak blog... (ne asociram ni na koga, samo tako valjam gluposti) Posebno moram zahvaliti i Mirku Fodru što je uspio doći i zadržati se toliko dugo... Nadam se da je i muzika bila u redu (Filippi, ipak ti nisam sve maknuo s plejliste, jel...) Meni sad svira: Nije htjela, nije htjela, moje pjesme, moju ljubav, moja djela... Ah, mogao bih sad asocirati s nečim, ali neću... Pipl koji su kupovali ovaj zajednički poklon: maj(i)ca je super, a hugo još superiji... Baš si pašeju... Hvala! I Himel, tvoju bih pak mogao uokviriti, spešl tenks. Sad bi ja još nešto zanimljivo htio pisati, ali opet ne znam šta... Ako počnem kao neki na drugim blogovima, onda će se neki možda naljutiti, ako pišem o nečem što je meni zanimljivo, a drugima ne, onda opet sranje...

Klamerica se trese!

Pozdrav,
Sjena/sve ostalo

- 23:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #