četvrtak

ponedjeljak, 11.12.2006.

Sono felice!

E,pa,ja ne znam,stvarno,ovi moji prijatelji su stvarno neodgovorni. Svi pisu neke postove od tri rečenice:iva ni ne može drugačije,a alen si naknadno objavljuje,čak se i mak povukao i skratio tekstove... A katrin mi se u neke opasne vode upušta,o smislu života raspravlja. Tak treba! :)
E,pa,tko je iz razreda,pa misli da ću ja sad osvetnički neki post napisati,e pa,neću. Kao prvo,zato kaj nisam tak jadna,kao drugo:ne dira me toliko da bih na to trošila vrijeme i energiju,a treće:sretna sam nešto opasno danas! Možebitni razlozi:

1.Kaj vas briga? To ću za sebe zadržati. :)
2.Nekako sam skužila da imam stvarno lijepe,pametne,zabavne,originalne prijatelje,koji su,što je najvažnije,uvijek tu. A
za ostatak me boli briga.
3.Pila sam kuhano vino. :) I ne,nije (iva) poanta u tome da sam se,ne znam,napila,nego u tome kaj sam ja mislila da se
to meni ne sviđa,a sviđa mi se. Jako.
4.Sekica mi je imala rođendan i onda sam ja bila s njom i njezinim sulkolegama u igraonici nekoj u kojoj se samo divlja i
neka mala se slučajno sudarila s drugom (obje idu s njom u razred) i ispričala joj se,a ova nije htjela prihvatiti njenu
ispriku i onda se ta prva rasplakala i to tako da smo tata i ja mislili da je nogu slomila il neš takvo,dok nam nije ispričala
kaj je zapravo bilo. A slatko.
5.Čitam 'Svjetlost u kolovozu' i dobra mi je.
6.Alen me nazvao i pitao kak se crtaju elipse iz informatike!!! Nema se tu šta dodati.
7.Prošli je tjedan ispao dobro,a nije trebao.
8.Učila sam povijest i skužila da se fakat mogu nabrijati i naučiti to,potrebna je samo dovoljna količina čokolade. :)
9.Alenu je rođendan ovaj petak pa se veselim tulumiški. a sljedeći je zadnji petak u polugodištu koji ćemo mi ikad imati.
Ja sam za parkić-narkić.
10.Sutra imam talijanski i gledamo neki film s,po prvi put,zgodnim nekim frajerom. :)

Eto,da,ima još,ali mislim da je i ovo dosta i da ste shvatili poantu: dobre sam volje,iskoristite to! :D

- 15:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #