četvrtak

ponedjeljak, 04.12.2006.

Trebate još ideja za božićni poklon? ;)

VOLIM
Ljeto i proljeće,more,Brač, Split i lude Splićane, volim Sunce i plažu i kad je nebo plavo-ružičasto-narančasto-crveno, volim se voziti u autu dok sviraju Jinxi ili cajke (:D) i gledati kroz prozor i ne misliti na ništa, i volim gledati 'van kad ludilo je dan' i kad ljudi,koje gledam iz tramvaja rade pokrete u ritmu muzike koju ja slušam u (tramvaju) na iPodu,a da toga nisu ni svjesni (to znam samo ja),volim koncerte na kojima svi skaču i guraju se i dođem doma prljava i smrdim po pivi i ko zna po čemu još,volim plesati onako divljački da me boli šta itko misli o tome, volim slagati one puzzle od 1000 komada, čitati,čitati,čitati, volim plišane igračke,posebno svog zeku koji će uskoro biti punoljetan(samo ne znam hoće li se raspasti prije nego kaj to dočeka), volim miris naranče i jagode, volim rođendane (svoj i tuđe :)), volim iznenađenja,ona potpuna,totalna, volim talijanski,volim kad Roberto priča na hrvatskom, i portugalski, jako,jako, volim čokoladu na način koji ne mogu opisati, volim putovati, volim šetati po gradu sama ili s nekim, volim pisati dnevnik,blog,čestitke,posvete,mejlove,volim kad me pogleda 'onako', volim slikovnice, volim kad se Malenica onako histerično smije prije odgovaranja ili testa,volim crveno i plavo i ljubičasto i žuto, volim Atenu i one naše Grke lude koji će tu doći (!), ajde dobro,volim i taj Mijoc i naš razred i to kaj nas svi tolko vole :), Nussa kad ne zna tko je Duje Draganja, a zna tko je Delibes, Brešićku kad nam onako povjerljivim glasom ogovara ravnateljicu i Rusana u razgovoru s Kordićem :D,raskino 'Pa da' (to je ona vrsta mazohističke ljubavi jer me to u isto vrijeme i toooooliko živcira), volim raditi bezobrazni mousse i volim kad mi je zlo poslije od njega,volim kad me uhvati onaj glupi smijeh i kad svima,osim onima koji dijele taj smijeh sa mnom(a možda i njima),izgledam k'o najveći kreten na svijetu, volim fotkati i snimati filmove, volim kad Vladimyra radi one svoje face i onu njenu sliku koju imam sa svakog izleta,volim kak Cota pleše :D, i Nina (kad radi one face),i Lekićka, i volim Sašino objašnjavanje bilo čega,volim Tiborovu genijalnost :D, volim i te retardirane smajliće koji su mi postali toliko neophodni (opet mazohistička) :D :) :P :( :* :)))), volim Maximov hug, volim oči, volim imati originalne cd-e (snob,kaj ćeš) i one knjižice male unutra, volim se probuditi i pogledati odmah nebo i znati kakav će mi biti dan,volim kad se loše završi dobro, volim ovaj odvratni nakićeni svjetleći grad, i Perićevu nemogućnost odolijevanja onim gumenim bombonima i prženim bademima,lješnjacima i svemu tome, volim kad me stranci pitaju za upute i volim to kaj ima još miljon stvari koje volim i kaj sam potrošila cijelo jutro na pisanje ovog posta i kaj ću sad zakasniti u školu. Opet :)

- 10:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #