trebalo mi je više od tjedna da dovučem trupce uz strminu
(umatajući otpale grane u čvor divljih jagoda i bršljana)

poslije sam provodila dane izabirući dva najuspravnija, osam-metarska, prelamajući ostale u prečke i povezivajući ih prije no što sam ih obojila u plavo.
objesiti žutu loptu na napuhavanje o koloturu činilo se jednostavnijim u probama s dvadesetkilogramskim utegom.
u pitanju je uspinjanje plavim rebrima, prebacivanju preko linije najvišeg eukaliptusa.
(kolci bambusa i vješalice za kapute vrlo su korisni u ovakvim zadacima)


nisam se probudila prije visokih vjetrova koji su odnijeli mjesec.


georgia o'keefe, ladder to the moon

(a kad mi je bilo šest drhtala sam, balansirajući na rubu stijene.
zamišljala bih slijed pokreta tijela.
svinem vrat, savijem koljena, ispruzim ruke, spojim dlanove, prsti pokazuju oblake.
s tolikom sam namjerom htjela ući bez zapljuskivanja.)



- 20:20 - o (10) - x - o

<< Arhiva >>