now playing

utorak, 04.04.2006.

Sličnosti i razlike između mene i kurve...

...za početak, najočitija. Kurvu bi platio.
A druge strane, vozili smo se dobrih pola sata da bi ti našao fukodrom koji nije preponižavajući za mene. Platio si mi cugu. Nije onoliko koliko bi platio kurvu, ali ne može se ni reći da je besplatno.
Kurvu vjerojatno ne bi pobrao usred tjedna kada svaki dan radiš od 08-26 sa gomilom "umjetnika". To napraviš samo onda kada ti se čini da imaš priliku koju ne treba propustiti.
Onda opet, možda je baš to ono što ti je trebalo? Malo odmora, doslovce "ispuhivanja".
Ajmo dalje. Sumnjam da bi se kurvu toliko trudio zabavljati. Ali to možemo svrstati pod dio o plaćanju.
Kurvi bi rekao što točno želiš. Ili ne bi, nego bi s njom napravio što točno želiš. Ipak, ja sam ti dala točno ono što želiš. Nije te teško pročitati, uvijek galantan ali nikad neiskren. Možda kurva to kod tebe ne bi cijenila. Iako sumnjam. Svaka žena koja je upoznala više od tri muškarca upoznala ih je sve. A iskrenost im je rijetka vrlina.
Kurvu vjerojatno ne bi odvezao doma nakon svega. Međutim, to bi bilo zato što bi ona radila, pa bi ju ostavio na pogodnoj lokaciji. Da ti kaže da želi doma, odvezao bi ju.
Kurvu ne bi htio tako jako kako si htio mene kada sam se naslonila na nekoga. Kurva ni u jednom trenutku ne bi bila plijen, bila bi sredstvo. Ali u to sam se i ja pretvorila one sekunde kada sam ti sjela u auto.
I kurva i ja to radimo iz istog razloga. Počele smo zato da bismo preživjele, a sada više ne znamo kako bismo bez toga. Nisu zubi jedini organ u ljudskom tijelu koji se ne regenerira sam od sebe. Barem ne kod žena.
Kurva te ne bi voljela. Vjerojatno bi joj bio simpatičan, ti si svima simpatičan. Ne volim te ni ja, ali si mi simpatičan.
Iako se tako ne čini zapravo i kurva i ja radimo istu stvar - iskorištavamo te. Ona za novac, ja za stimulaciju života. Da se zaljubim u tebe, pa da patim jer me ne voliš. Ili da me muči grižnja savijest.

Mislim da ipak postoji jedna razlika.
Kurvi ne bi palo ni na kraj pameti da ti u trenutku kada misliš da je imaš klizne iz ruku, lažno uzdahne par puta i da ti znak da se legneš, da će ona. Ne zato da bi tebe zadovoljila, pa da joj opet dođeš, nego jer... u trenutku kada vičeš i stenješ, a ja držim tvoj kurac u ustima, vidim da se treseš i da me ne vidiš. I u tom trenutku si bespomoćan kao malo dijete. U tom trenutku ja mogu otići, ugristi te, mogu što god hoću. Ne znaš tko si, gdje si, ne znaš tko sam ja. A ja točno znam tko si ti. Nitko nikada nije bliži bogu, nego ja u trenutku kada svršavaš, kada se nisi u stanju kontrolirati, kada se ono što si prije mjesec dana pojeo a sada je prerađeno u bijelu ljepljivu sluz razlijeva po tvom autiću koji toliko voliš.
Eto, dušo moja, u tome je razlika.
U mene ne možeš ući.

- 10:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #